Gå til innhold

skal man spise etter at man har trent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor og eventuelt hva?

vil man ikke forbrenne fett om man ikke spiser..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal vel helst spise lite og ofte hele dagen. En av de positive ringvirkningene med å spise er jo at man holder seg i live... Du kan jo spise mat feks:-)

Skrevet

du svarte jo overhode ikke på spørsmålet mitt...:)

HI

Skrevet

Du bør få i deg proteiner innen en halvtime etter at du har trent. Eller blir fettforbrenningen mindre effektiv enn den kunne vært og musklene dine blir ikke like fort og effektivt gjenoppbygd som de eller ville blitt.

Du kan ta en proteinshake, eller få i deg kjøtt/fisk, eller melk feks.

Skrevet

Jo, det gjorde jeg. Det eneste jeg ikke svarte på var om forbrenningen. Det vet jeg ikke svaret på så da velger jeg å la vær å svare.

Skrevet

Man bør spise noe innen 30 min etter trening. Banan inneholder perfekt næringssammensetning til det formål:)

Etter det bør man spise et tyngre måltid med mer proteiner.

Du bør også drikke masse etter trening, for man mister ca 1,5-2 liter væske under trening.

Skrevet

nei beklager,du svarte IKKE på spørsmålet mitt! selvsagt vet jeg at man skal spise i løpet av en dag og at dette holder oss i livet (...) jeg ble likevel ikke noe klokere på om jeg skal spise rett etter trening eller ikke og evt hva (ja mat ja,SELVSAGT,men det er ikke bra nok svar for meg desverre...)

anonym lengre ned hadde det jeg vil kalle et svar...

HI

Skrevet

Sorry for at jeg ikke er den ernæringseksperten du bestilte! Du stiller spsm på et åpent nettforum, er du litt sulten siden du er så snappy:-D

Skrevet

nei,er ikke sulten heller,men leste her i et av SVARENE jeg fikk at jeg måtte spise noe proteiner,så da gjør jeg det:)

God kveld!

HI

Skrevet

Gjør det du, beklager at jeg blandet meg inn i den perfekte tråden din...

Skrevet

OOOOOooh...whos snappy now?

kanskje er det du som er sulten?

Skrevet

banan er vel det beste å spise etter trening ;) eller noe med fullkorn :) det må være kalorier i det :) og banan er perfekt :)

Skrevet

Nei, jeg spiser lite og ofte i løpet av dagen, så jeg er sjelden sulten.

Skrevet

forbrenningen er på topp rett etter trening så JA det er lurt å spise etter trening

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...