Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg har hjemmedate nr 2 på lørdag, og trenger forslag til hva jeg kan servere av mat!!?? Sist hadde vi taco, må finne på noe annet til denne :-) må være noe godt, snadder, ikke-så-vanskelig-men-som-imponerer-og-ser-ut-og-smaker-som-om-jeg-er-skikkelig-flink-på-kjøkkenet :-D
metaMORfose Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Lag fiskesuppe! Enkelt og imponerende. Kjøp et par flasker god rødvin, og ha noen gode pils på lur. ))) Lykke til med date!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Et par flasker vin og noen pils!!? Drikker vi så mye på date!!???? :-) Fant vel ut at vi var mest glad i øl begge to, så i kjøleskapet hjemme er det ØL! (har vin også, så vi har nok å drikke!) Blir en wok. Hadde kylling. Glemte å skrive det. Ja, nå går jeg her og steller i stand, rydder og får alt på G. Koste oss veldig sist, regner med det blir like koselig i morgen! Var også ute på middag en gang, og syns det har gått så fint de to gangene... Vi snakket lett, og ingen pinlige pauser liksom..... Er jo en helt fremmed mann, men alikevel, så går det så lett... Så rart å være på date liksom.... hvor bærer det hen?? Er litt "spesielt" nå når jeg har barn, det er liksom ikke bare meg da... Jeg tenker på så mye og mange ting... ditten og datten... Og når går vi evt videre, når og hvordan skal de treffes... om en stuuuund - hvis-og-om-atte.... hmmm... Han har ikke barn. Lurer på hva han tenker ang. egne barn. (har ikke snakket om det enda). Jeg er jo pr idag ikke så klar for flere! osv :-)
metaMORfose Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 haha - jeg tenkte vel ikke at man måtte drikke alt, men det er jo godt med god vin til god mat, og en flaske er sikkert nok, men alltid fint å ha en ekstra. Og hvis han ikke liker vin så er pils godt å ha i bakhånd........ jeg liker god vin til god mat, og antok at alle andre også gjorde det )))) Spennende å bli kjent med nye mennesker og hvis det kan føre til kjærlighet og et godt forhold så er det jo mer enn spennende. Viktig å kunne snakke om alt, og få dette med barn opp fort, for det er et viktig tema. Lurt å tenke mye!!!!!!!!! Ønsker deg lykke til, spennende med date!!!!!!!!!!!!!!!!! Fikk litt sommerfugler på dine vegne.....makan til empati )))
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Hehehehe! Uansett - har nok av både øl og vin, så det blir ikke problem, enten vi drikker det ene eller andre! ) Ja, nå er det ikke lenge til han kommer :-) Blir nok en koselig kveld! Har jo kost oss før. Så får vi se fremover, ingen som vet hva som skjer, det får vi jo bare se! Er jo koselig å bli kjent med nye folk uansett, som du sier. Må jo bare prøve, må hoppe litt i det, ellers skjer det ikke no! Ønsker jo å treffe ham igjen oftere for å bli kjent og i forskjellige settinger, men som alenemamma, så kan jeg jo ikke gå ut med ham, like ofte som når vi var yngre... men vi får ta ting som de kommer! Takk for lykke ønskninger! er det ikke deilig med sommerfugler!!!?? Får ta siste finishen her nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå