2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg er nå snart ferdig med permisjonen og sliter fremdeles mye med bekkenet og har store ryggplager.. Jobben jeg hadde gjorde meg utslitt psykisk og den er ikke helsemessig god for meg når jeg sliter med disse plagene. Jeg har altså nettopp sagt opp pga alt dette og er i utgangspunktet inne i min oppsigelsetid. Har lest litt på nettet at fødselspenger blir likestilt med vanlig lønn. vil det si at jeg kan sykemelde meg og evnt. bli omskolert og hjulpet til å finne en jobb som passer meg bedre.? Selv om jeg har sagt opp min nåværende jobb?? Har blitt tilbudt en annen jobb og men kvier meg for det er en redusert stilling som og er litt fysisk krevende og dårlig betalt- Føler meg hele tiden mislykket og ønsker meg bare en jobb jeg kan mestre å trives i.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Om du er for syk til å jobbe eller søke jobb så bør du kontakte lege og drøfte dette med ham/henne. Du kan være sykemeldt selv om du står uten jobb, men det er opp til legen å vurdere om du får sykemelding eller ikke. Får du sykemelding så kan du ta kontakt med NAV for å høre hva de kan hjelpe deg med - omskolering, arbeidstrening el. som er tilpasset deg og din sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå