Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 hei.. kjenner jeg har smerter i brystet/ved hjertet (?) det blir verre ved innpust.. stikkende på en måte... kjente jeg hadde litt vondt i ryggen for en halvtime siden ca.. som menssmerter... litt små vondt i magen og... kjenner og noen svimlebyger... er gravid i uke 27... er klar over at dere ikke kan stille noe diagnose, men noen kan kanskje vite noe alikevel? hva skal jeg gjøre? er det noe vits i å dra til lege? takk !!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 vil ikke mase på de om det ikke er noe.. og hjertesmertene er borte, men er kvalm, svimmel og føler meg egentlig ganske utilpass. og der tok mannen seg ei øl.. kommer meg altså ikke til lege uansett. ingen som har hatt noe lignende før da, og som kan fortelle om det er noe grunn til "panikk" HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Kan det være at du er stiv og støl rett og slett? At du er støl mellom ribbebeina og musklene der strekkes og gjør vondt når du puster inn. Kan f.eks komme av trening, mye hoste, oppkast e.l. Dette har i alle fall hendt meg noen ganger..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Du kan ikke ha luftsmerter da? Det kan stråle opp i brystet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå