Gå til innhold

I morgen skal jeg på UL!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grugleder meg jeg altså!

Har en velskapt gutt fra før men med 1 exu, 1 ma og 1 sa bak meg i fjor er det vanskelig å slippe frykten helt.....

Har vært på 5 UL allerede for å sjekke vekst og blødning bl.a. og alt har sett fint ut hver gang så det er jo egentlig ingen grunn til at jeg skal bekymre meg meeeeeen....... Håper jo på at alt er som det skal da!

I morgen er jeg 18+6 ifht menstermin men i forhold til siste UL er jeg 18+3. Spennende å se hva jeg ender opp på i morgen da og hvilken termin jeg ender med tilslutt.....

Krysse fingrene for meg da jenter! har time kl 13.....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser alt jeg har, maddemor!! Lykke til, spent på oppdatering imorgen=)

Skrevet

Så spennende! Lykke til :) Alt er nok i sin skjönneste orden!

Skrevet

lykke til=) skal på ul i morgen selv. kl 08.00 gruer meg kjempe masse...=( får holde oss oppdatert da;)

Skrevet

Skal tenke masse på deg å krysse alt for deg Maddemor,

skal se det er din tur nå.

Stor Klem

Skrevet

tusen tusen takk:) Alle sammen!!!

mamma til to + en i magen; hvordan gikk det med deg i dag? Ga blødningene seg eller? Kontaktet du føden eller? Denne gangen er det virkelig vår tur:)

Klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Dette går helt sikkert bra skal du se :)

Krysser fingrer for deg!

Skrevet

Skal du på KK? Jeg har også ul i morgen, på KK klokken 13.00! Tenker på deg og ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk:)

Nei, jeg bor på sørlandet jeg..... Så ikke KK for min del nei.

Lykke til til deg også:9 Vi får oppdatere i morgen:)

Klem

Skrevet

Lykke til Maddemor! Jeg var i går, og det var helt fantastisk! Fortalte om mine tidligere MA og SA og blødninger denne gang, slik at de var klar over min redsel. Og det var helt supert!! De tok seg kjempegod tid og forklarte og skrev ut bilder og var kjempehyggelige!! Håper du får samme gode opplevelse!! Jeg skal forresten ha ei jente!! :-)

Krysser fingre for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...