nonstop79 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Noen som vet hvor man får tak i stellevesker som ikke er så dyre? alt koster jo omtrent fra 500 og oppover.. syns det blir litt mye igrunn.. er greit å ha stelleunderlag i veska, og ikke att man må brette ut veska så blir det ett stelleunderlag.. Og det må vel være knapper på selen for att den kan henges på vogna? såg noen billige på landsend.com men gikk ikke an å se om de kunne henges på vogna eller om det var stelleunderlag der...noen som vet?
høstbarn:) Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Nei har ikke peiling, men: Du må jo ikke ha stelleveske heller. Vi har et barn fra før, og hadde ikke stelleveske da, skal ikke ha det nå heller. Det er jo bare å ha en liten stellepose, eller hva jeg skal kalle det, som du har i veska di. Med stelleunderlag, bleier, våtserv/kluter, salve. Du har vel noen vesker som kan henge over "håndtaket" til vogna di. Jeg har i hvert fall det, 2 fra Noa Noa som er kjempefine.
frk tordensky Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 jeg gidder ikke å betale så mye for en stelleveske. har en datter på 2 år, og med hun kjøpte jeg en billig stor veske på salg, ca 60 kroner. den er stor og god, noe som var viktig for meg- og plass til både bleier og skiftetøy. så jeg ville fulgt med på salg i billige veskebutikker- synes ikke det er verd 500 at vesken skal matche vognen.....
Vårill Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Ikea har faktisk "stelleveske" http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00131831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå