Gå til innhold

Noen fra Hamarområdet her da??


Inspira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så moro!! Nylig flyttet til Vang jeg, så jeg kunne tenke meg kontakt med noen andre her som skal ha barn samtidig. Vet du terminen din? Er usikker på min eksakt, men i begynnelsen av november er det.

 

Første barnet ditt? Jeg har en sønn på 16 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i hamar, bor 20 min unna med bil, holder meg litt "anonym" siden jeg ikke klarer og skjønne at det er sant og ikke vil "jinx´e" det før det er sikkert :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ser den! Det er ennå tidlig... Selv har jeg aldri følt noen "bivirkninger" ved å være gravid, så jeg skjønner at det er litt vanskelig. Med førstemann trodde jeg det ikke helt før jeg fikk det bekreftet av lege og ultralyd.

 

Men uansett moro med flere i omegn! Moro å dele erfaringer og kanskje møtes etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også 20-25 min unna Hamar, og jobber i byen. Har termin ca midt november.

 

Håper vi får til treff etterhvert, det er veldig koselig, husker jeg fra sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Jo flere jo bedre!

 

Er det andre barnet ditt? Moro med noen førstegangs og noen andregangs! :-)

 

Blir moro å treffes etterhvert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!

 

Så moro at vi er mange! :-) Nå må vi bare holde kontakten videre! :-)

 

Til dere som har barn, hvor gamle er deres små? Jeg har en sønn på 16 mnd. Er veldig spent på hvordan det blir med en til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en datter som blir to år nå snart ;) Gleder meg! Føler at det blir fint sprik mellom alderen på barna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...