Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste tre ukene hatt hodepine. Er bra på morgenen, men den kommer snikende sånn rundt kl 10-11, og så er den der i varierende styrke resten av dagen. Den er aldri sånn ekstrem sterk, men fy fader hvor sliten man kan bli når den er der hele tiden og ikke vil forsvinne.

Tar en paracet når jeg blir som mest sliten, bare for å holde gjennom arbeidsdagen eller for å være i noenlunde form frem til snuppa på 2 år er i seng.

Er det noe man kan gjøre for å lette på dette utenom å ta smertestillende? Drikker masse vann og får også bra med frisk luft...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde svangerskaps migrene de to første svangerskapene som virkelig kunne gjøre meg nesten gal. det som hjalp meg var panodil zapp, to og to om gangen som jeg fikk beskjed av nevrolog om å ta etter en undersøkelse. så var det fysioterapeut for nakke og rygg. uttøyninger, avslappnings øvelser, svømming og det å være varm hele tiden...

Smertene ble aldri helt borte før ungene var ute, men mer levelig. nesespray og akupunktur hjelper for noen har jeg hørt.

lykke til

Skrevet

ville bare tipse om et slags plaster man fester på pannen som skal hjelpe mot migrene. Søsteren min har hatt masse migrene, og bruker de nå, og for henne hjelper det veldig godt. Kjøler godt ned og sånn, og man slipper å "spise" tabletter..

Skrevet

og selv massasje på nakken hjelper.. jeg klemmer og gnur rundt om kring i nakken, spesielt skulderpartiet.

ellers hjelper det for meg å spy når jeg får migrene:P kanskje ikke en ideel løsning for de fleste, men her går det da over på 1-2-3 når jeg vrenger magesekken;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...