Gå til innhold

Noen som er kvitt kvalmen?


mlkg

Anbefalte innlegg

Noen som er kvitt kvalmen, eller i hvert fall mye bedre? Jeg synes jeg merker bedring nå, og håper det varer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er helt kvitt kvalmen! :D den forsvant i uke 9!

 

har hendt 2 ganger i ettertid at jeg kjente på litt kvalme,men det tror jeg helst kom av at jeg ikke hadde spist på en god stund!

 

Glad på dine vegner og håper sammen med deg at det varer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er borte...kan bare kjenne litt dersom det går alt for lang tid mellom jeg spiser!!

Formen er suuuper i forhold til hva den har vært!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er mer eller mindre borte vekk. Det er kjempeherlig og jeg nyter hvert måltid.

 

Det eneste som ikke har kommet tilbake er lysten på kaffe, for øvrig er matlysten som før. Kvalmen ga seg dagen før 13 fullgåtte uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne! Er 14+3 nå og er tilbake til meg selv... nesten hvertfall. Føler ikke at all energi er tilbake, men kvalmen og den verste trøttheten er definitivt over og det er deilig! Godt å våkne til liv sammen med vårsolen og nyte dagene litt med mindre redsel og nerver enn før også!

 

Kos dere videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen forsvant vel ca i uke 9, og det var deilig.

 

Er nå ved 14+0 og har masse energi i tillegg til dette supre været!

 

Håper det gir seg snart for dere som fortsatt er kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen er, om ikke helt borte, så MYE MYE bedre.. og dette begynte fra ca 13+3.

Blir fortsatt kvalm hvis jeg blir for sulten eller sliten.. men det kan jeg leve med. Tidligere var jeg kvalm hele tiden uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke la det gå for lenge hvis jeg blir sulten, da blir jeg kvalm, ellers er jeg vel i god form sånn sett..

Er trøtt da.. er 14 uker..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles veldig kvalm og spyr, er i uke 14. Heldigvis holder jeg på mesteparten av maten og klarer og være mer sosial. sist var jeg slik til uke 20, regner vel med at det skjer denne gangen også. Hvis ikke blir dette et veldig langt svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framdeles kvalm her!! uke 14+1 i dag. Men har gått på kvalmestillende som var helt fantastiske Prostafen (blir bare veldig trøtt, og litt små kvalm til tider).. Men når eg ikke har de i kroppen lenger er dagen ødelagt. Hvertfall når eg ikke får lov og ta de noe særlig mer av legen :(.. Da klarer jeg ikke og gå på jobb eller noe :(.. Men satser på at det er helt vekke i hvertfall til uke 15 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...