Shamandalie Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hva kan jeg gjøre for å få i meg dette da? Trenger noen bekreftelser på at dette funker hvis jeg skal få i meg dette altså...
AneC88 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg synes det hjelper veldig å putte honning i.. Da forsvinner det meste av den forferdelige smaken..=P Kan ikke si at jeg vet at det fungerer, for er førstegangsfødende..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Hahahaha....Hestepiss!??? Det bekymrer meg ikke så mye. Det som bekymrer meg er hvordan du vet hvordan hestepiss smaker :-DDDD
Seriøst Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Hehe, signerer tjukkemagen her Men kan du ikke prøve de bringebærkapslene i stede for da? De tok jeg forrige graviditet, liker ikke te til vanlig!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Hmm jeg mener å huske at den smakte som fruktte jeg.. ?? 4,5 år siden sist jeg drakk den men kan ikke huske den smakte så ille Da må de i såfall ha tilsatt noe fæle greier etter det da Og jeg som tenkte å kjøpe meg den snart.. hmm.. ;P
Lala12 Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Når begynner dere med dette? Siste måneden, eller?
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 ja det lurer jeg å på, når begynner vi med slikt? å hvilke andre kjerring råd "annbefales"? hehe
Shamandalie Skrevet 8. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2010 Har spist kapler i flere uker nå, å ingenting skjer,hehe. Står på boksen at man skal spise de 1 mnd før termin og 2 mnd etter. Så i går travet jeg kjekt inn på Sunkost, betalte svimlende 89 kr for en liten pose med te i løs vekt... Satte meg ned i går kveld å sku drikke at par kopper tenkte jeg. Men fysj,det ble med den ene ja... Søtet med suketter da, men det hjalp lite. Kanskje jeg skal prøve med honning?? Så for å si det sånn; jeg spiser kapsler og drikker te av bringebærblad, jeg puler regelmessig, går i alle trapper jeg orker og slapper også av innimellom. Slimproppen er long gone, men ingenting skjer!!!!
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Jeg har ikke smakt teen, men tar kapslene. Tok ingenting forrige gang, og siden ingenting gikk som planlagt så skader det jo ikke å prøve noe nytt denne gangen;o)
lykkelig familie på 4:) Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Spiste bringebærbladkapsler i forrige svangerskap, men synes å huske at det jeg fikk høre da var at de ikke satte i gang noe. Derimot gjorde de at riene ble mer effektive når alt kom i gang og at livmora trakk seg fortere sammen etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå