Gå til innhold

Bringebærblad-te smaker jo hestepiss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å få i meg dette da?

Trenger noen bekreftelser på at dette funker hvis jeg skal få i meg dette altså...

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det hjelper veldig å putte honning i.. Da forsvinner det meste av den forferdelige smaken..=P

Kan ikke si at jeg vet at det fungerer, for er førstegangsfødende..

Skrevet

Hahahaha....Hestepiss!??? Det bekymrer meg ikke så mye. Det som bekymrer meg er hvordan du vet hvordan hestepiss smaker :-DDDD

Skrevet

Hehe, signerer tjukkemagen her :D

Men kan du ikke prøve de bringebærkapslene i stede for da? De tok jeg forrige graviditet, liker ikke te til vanlig!

Skrevet

Hmm jeg mener å huske at den smakte som fruktte jeg.. ?? 4,5 år siden sist jeg drakk den men kan ikke huske den smakte så ille :P Da må de i såfall ha tilsatt noe fæle greier etter det da :P Og jeg som tenkte å kjøpe meg den snart.. hmm.. ;P

Skrevet

Når begynner dere med dette? Siste måneden, eller?

Skrevet

ja det lurer jeg å på, når begynner vi med slikt?:P

å hvilke andre kjerring råd "annbefales"? hehe

Skrevet

Har spist kapler i flere uker nå, å ingenting skjer,hehe. Står på boksen at man skal spise de 1 mnd før termin og 2 mnd etter.

Så i går travet jeg kjekt inn på Sunkost, betalte svimlende 89 kr for en liten pose med te i løs vekt... Satte meg ned i går kveld å sku drikke at par kopper tenkte jeg. Men fysj,det ble med den ene ja...

Søtet med suketter da, men det hjalp lite. Kanskje jeg skal prøve med honning??

Så for å si det sånn; jeg spiser kapsler og drikker te av bringebærblad, jeg puler regelmessig, går i alle trapper jeg orker og slapper også av innimellom. Slimproppen er long gone, men ingenting skjer!!!!

Skrevet

Jeg har ikke smakt teen, men tar kapslene.

Tok ingenting forrige gang, og siden ingenting gikk som planlagt så skader det jo ikke å prøve noe nytt denne gangen;o)

Skrevet

Spiste bringebærbladkapsler i forrige svangerskap, men synes å huske at det jeg fikk høre da var at de ikke satte i gang noe. Derimot gjorde de at riene ble mer effektive når alt kom i gang og at livmora trakk seg fortere sammen etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...