flypapir Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Lurer på å dra dit sammen med et vennepar noen dager i juli, men har ingen erfaring fra stedet. Noen som vet om byen er verdt et besøk? Kom gjerne med tips!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg var der for sikkert 5-6 år siden. Men jeg husker ikke så mye av hva de forskjellige plassene og hotellene het. det har sikkert forandret seg litt siden vi var der. Men jeg synes det var en fantastisk, fin og koselig by, med koselige butikker, gater og cafeer. jeg har kjempelyst til å reise tilbake dit og anbefaler alle andre som spør etter ferietips om å reise dit. Det er på en måte litt som Praha, masse gamle fine bygninger. Også syns jeg å huske at det var ganske billig der, men det kan jo også ha forandret seg selvsagt
flypapir Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 Takk for svar! Vi har lyst til å prøve ett sted ingen har vært før, derfor kom vi på Vilnius. ...også hjelper det jo at vi kan få reise tur/retur ogbo på 5 stjernes spa hotell i 3 netter for under 3000kr per par
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Kjempesjarmerende og flott by, spesielt gamlebyen=) Bodde på et nydelig lite klosterhotell i gamlebyen, og våknet til nonnesang hver formiddag, idyllisk! Mange fine gamle kirker, plasser og smale brosteinsgater, lite trafikk og mange hyggelige fortausrestauranter, med billig og god mat;) Et lite mini-Praha rett og slett, jeg drar gjerne tilbake dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå