Shinyogsmåen Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hva slags pålegg har dere på og sender dere med noe annet?
Uro4 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 brød, knekkebrød, alt av pålegg...egg, druer, agurk, minimais,Makaroni rester fra gårsdagens middag... Tja..Alt egentlig...
BlåBlå Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Det er kun frokost de har matpakke til, ås det begrenser seg litt men : Brød varierer jeg fra økologisk hjemmebakst til "lille gaupefot" polarbrød Pålegg er : Kremost med mandarin, skinkeost, hvitost, salami, kaviar, leverpostei, skinke, prim, Legger ofte med en yoghurt og en vitaminbjørn, agurk i biter, friske jordbr eller bringebør i biter, tomat i biter etc.
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Et par brødskiver med vanlig pålegg, ost, skinke, leverpostei, salami, fiskepudding ol. Pleier å ta forskjellig pålegg på hver halvskive. I tillegg legger jeg alltid oppi et eller annet "godt" som f.eks noen druer, eplebiter, pærebiter, cherrytomater, bringebær, gulrotbiter el. lign (ikke alle tingene på samme dag altså, men en dag pære, en annen dag bringebær). På turdag pleier hun å få 2-3 kjeks oppi også. En gang i blant sender jeg med en joghurt. I perioder hvor hun har veldig dårlig matlyst lager jeg varianter som f.eks noen osteterninger, fiskepuddingterninger, kokt egg ved siden av brødskivene.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Som oftest brød med pålegg; kaviar, tofusmøreost med hvitløk og urter, tofuost i skiver, salami, makrell i tomat, leverpostei og krydderskinke er gjengangere av pålegg. I tilegg sender jeg alltid med agurkskiver og knaskerøtter. Pleier ellers å suplere med druer, tomatbiter, paprika, minimais, maiskorn, eplebiter og salatblader. Av og til sender jeg med rester av gårsdagens middag; fiskeboller, pasta, broccoli, gulerøtter, poteter, pølsebiter osv.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Her er det bare frokost de må ta med selv.. Sender med yoghurt, brødskiver, knekkebrød, rundstykke, Diverse pålegg, men jenta mi er litt sær i matveien. Blir mye skinke og leverpostei. Agurk eller cherrytomater. Ellers legger jeg alltid ved frukt. Favoritten er druer og banan..
Gjest Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Vi har kun matpakke-frokost. Det går mye i havregrøt. Ellers blir det grovt brød med egg og laks og noen tomater ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå