Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Etter 4 SA/MA var jeg bare supernervøs på tross av å ha sett liv på UL 3 ganger tidligere. Siste UL var tross alt 3 uker siden... Men - i magen sprellet en liten krabat - like vilter som sist! HURRA!!! De ringte først i morges for å utsette timen til en annen dag pga sykdom ved avdelingen, men gråtkvalt klarte jeg å overbevise damen om at jeg aldeles ikke var den rette å forskyve på... Har tross alt knapt sovet i natt. Så istedet ble det venting i 1,5 time før jeg slapp inn - men når resultatet var så bra var det vel verdt tiden!!!! Knøttet er 7,4 cm - litt større enn IVF-terminen som er satt - men vi holder fast ved 14. oktober siden befruktningsøyeblikket er så kontrollert. Nakkefold, neseben og alt så supert ut - og kombinert med de genetiske testene er nå snakk om 2 promille sjanse for sykdom/syndrom. Men - samme hva - dette barnet er bare sååå ønsket og velkomment uansett :) Nå kan jeg endelig slappe mer av og begynne å glede meg!!!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Igjen GRATULERER snuppa:=)))) Dette er så gledelig og velfortjent. Nå må du bare kose deg og nyte dette vennen. Nå går det bra:=))) Jeg kommer inn hit om 7 dager. Jippi. Stor klem
Zeke Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Så bra, skal se det går rette veien denne gangen. Skjønner godt hvordan du har det, men nå skal du bare se framover å nyte magen din. klem
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk :) Ja - nå skal jeg nyyyyyyte dette!!!
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så utrolig mye.. det må jeg si var velfortjent! håper du klarer å senke skuldrene og nyte ukene og mnd fremover! kooos deg med den voksende magen og tanken på å bli mamma!
høstbarn:) Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye!!!!!! Dette går jo bra! Vi har termin samme dag. Skulle gjerne ha vært på ultralyd selv, hehe- 4 uker siden sist, og 6 uker til ordinær. Det er jo nervepirrende. Men har dristet meg til å bestille litt mammaklær på nett i dag. Har du begynt å få mage eller? Har du lagt på deg noe? Jeg har ikke lagt på meg noe, men synes det er litt mage kanskje ja.
Seriøst Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så mye!! =) Vi har også termin samme dag da, men jeg har verken hørt eller sitt noe til babyen inni magen min. Skal til jordmor neste uke, så da håper jeg å få høre hjertelyden. Har mistet noen ganger før, så å gå helt til ordinær ul uten å se/høre noe, det klarer jeg ikke.
*Nøtta* Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så masse! Men du nevner neseben... hva kan man finne utav ved å måle dette da?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Gratulerer så masse Det er så gøy med ul !
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Åååååååhhhhh:9 Gratulerer så myyyyye:)))))))))))))))) Skjønner godt hva du mener for jeg har selv 1 exu, 1 ma og 1 sa bak meg i fjor og har allerede vært på 5 UL og i morgen er det ordinær UL på meg:) Denne gangen skal det gå veiein for oss skjønner du! Klem
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. april 2010 Takk alle :) Ja, jeg har en begynnende mage. Ikke lagt på meg særlig, men er litt kraftig i utgangspunktet, så håper jo det ikke blir for mye... Dessverre tror jeg nok jeg blir diger - men prøver å spise sunt og bevege meg mye Hun målte ikke noe på nesebenet altså - bare slo fast at det var der Målte blodgjennomstrømningen, hodet mm - fikk med meg to ark med masse data. Kjekt å ha :) Dro innom butikken og kikket på vogn etterpå - min mor var med meg. Selv om jeg nærmer meg 40 med stormskritt er jeg fortsatt den "lille jenta hennes"...så nå kan jeg få velge meg akkurat hvilken vogn jeg vil ha - mormor spanderer Juhuu
*Nøtta* Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Åja.hun bare så etter om det var neseben der ja.. trodde det kunne indikere en eller annen sykdom/syndrom jeg.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2010 Hehe...ja det er kanskje et syndrom det kan avsløre også...men hun har krysset av på alt mulig her - at det er to armer, to bein, synlig blære - at alt framstår normalt - hodeskalle - ryggrad - mage - livmor. Fatter ikke helt hvordan hun har klart å legge inn såååå mye info på så kort tid jeg Det var jordmoren sin det - godt jobba
Lotta2010x2012 Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 gratulerer så mye, deilig følelse tenker jeg:D Samme termin som meg har du også=)
kmne+ida+sara Skrevet 8. april 2010 #16 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer så masse med frisk og fin baby på vei! Kos deg og gled deg nå!!! (Og bare benytte seg av snille mormorer, det gjorde vi! hehe)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer! Håper du klarer å behalde roen framover. Eg var også på ul i går pga blødningar. Alt såg bra ut, måla var 7,1 og 7,2 cm - begge to gutar. Synest det er rart å vite kjønnet så tidleg. Visste det ikkje før fødselen sist og no angrar eg nesten på at vi bestemte oss for å vite det... Kunne jo ha venta litt kanskje. Men, men, meir tid til å tenke på andre ting! Legen målte det meste som kunne målast, trudde eg berre skulle på ein kjapp kontroll for å sjekke at det stod bra til med dei små. Heile undersøkelsen tok ein heil time. No skal eg begynne å organisere heimekontor - slit meg ut av å dra fram og tilbake til jobb.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. april 2010 #18 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer så masse! Godt å høre at du ikke måtte vente flere dager. Hjelper å si ifra. Har selv mistet i uke 14 i sommer. Men nå er jeg i uke 26 og alt er fint. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå