Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Noen som spiser f.eks Ginseng e.l. som opplever å få mer energi? Andre tips for å få mer futt i kroppen? Jeg er normalvektig, og trener 2-3 ganger i uken, men sliter med å komme meg ut, og gjøre ting i huset f.eks.
zombie2be Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Har dessverre ingen råd, ville bare si at jg kjente meg veldig igjen i det du skriver. føler meg i perioder så ufattelig tom for energi... orker å gjøre det som må gjøres, men aldri det lille ekstra som å få malt litt og stelt litt ute osv. trener også 2-3g pr uke,men ser nå ofte at jeg skulle hatt mange flere timer i døgnet for å strekke til.. Så får vi håpe noen har noen goooode tips til oss!
Gjest Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Greit å høre det finnes flere som meg... Ja får håpe noen kan gi oss noen tips. :-)
Frøken Hansen Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Det eneste som gir meg energi er 7 - 8 timers dyp søvn hver natt. Trening et par ganger i uka og litt tid for meg selv en gang i blant. Ikke akkurat lett å få til med jobb og to barn under fem;)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg får også energi av søvn, noe som har vært mangelvare i to år nå pga en liten gutt som har styret fælt på nettene og våknet grytidlig. Nå har han endelig begynt å sove ganske bra på nettene, så jeg får nå rundt 7 timers søvn (ikke sammenhengende eller dyp fordi jeg er veldig var, våkner lett og ligger litt våken pga samboer som snorker..:-)) Men allikevel mye bedre enn 4-5 timers netter som har vært det vanlige. Er stuptrøtt etter middag spesielt, kan jeg få en liten middagslur på 30 min hjelper det, men er ikke lett å få til her i huset, og man burde jo strengt tatt klare seg uten middagslur. Synes det er et ork bare å gå opp i 2 etasje.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå