Gå til innhold

Trenger litt hjelp til å velge vogn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank, og har null peiling, så jeg spør her..

Vi vil ha en lett vogn, som er enkel å få inn og ut av bilen, men som alikevel er stødig, og kan kjøres i snø og grus. Fire hjul. Enkel design.

Noen tips/råd? Duo eller kombi?

Takk for hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga City Cross med City bag?

Sjekk www.emmaljunga.no

Skrevet

Skulle også anbefale Emmaljunga City Cross med Citybag. Den har vi bestilt, og hadde de samme "kravene" til vogna som deg.

Skrevet

city crossen så definintivt! vi hadde tatt den om kjæresten ikke hadde vært så høy og da syntes det blir litt langt ned til baggen.. Så ble emmaljunga edge duo, men den er jo litt tyngre og..

Skrevet

Har Brio happy duo, beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Vogna er mindre enn simo og emaljunga, men bagdelen er stor og solid og babyen har god plass.

Vogna er stødig og god og var samtidig et kupp på snøføret. Angrer veldig på at jeg ikke hadde denne vogna til førstemann også...

Skrevet

Emma jungla nitro city!

Skrevet

"Emma jungla"

Hihi! :-D

Skrevet

Tako fastrider kombivogn. Lufthjul, stødig, firehjulig, genial til turtrilling, kommer med softbag, lett å slå sammen, håndtaket kan vippes over, så ungen skifter kjøreretning uten at man måå av med hele understellet. Jeg elsker den iallfall :)

Skrevet

Emmaljunga City Cross med City bag

Vi har den i sort skinn utgave, superfornøyd :) Lettere enn Emmaljunga Mondual og Emmaljunga Edge, og litt mindre men ikke mye :)

Skrevet

Jeg anbefaler EasyWalker quattro. Kjempebra vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...