Gå til innhold

Noe om tror på spøkelser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leide en gammel hytte på fjellet i påsken. Jeg var den første som gikk inn i hytta. Jeg satte meg i sofaen med trultemor for å amme. Plutselig lugger det til i nakkehårene mine. Jeg skvetter til og går ut i fra at håret fra hestehalen har festet seg i noe. Jeg løfter på hestehalen og kjenner at håret nå ikke er festet til noe. Så kommer det nok en "luggetupp". Det var skikkelig ekkelt og jeg tenkte (ikke min greie å ha slike tanker) at her var vi ikke velkommen,

I dagene som fulgte så jeg skygger utenfor inngangsdøra og soveromsvinduet til meg og min mann. Jeg hørte også stemmer til flere voksne som snakket sammen og gråt fra et barn med hås stemme. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg åpnet vinduet eller gikk til døren for å ferske den som var utenfor, eller hvor mange ganger jeg var innom å kikket på min egen sovende baby (eller lette etter en gjenglemt radio).

Mannen min er alt annet enn alternativ og jeg er forsåvidt ikke så veldig liberal på den fronten heller... men etter noen dager tar jeg det opp med han og da ble det hele mye mer ekkelt (virkelig) -fordi han også hadde opplevd det samme som meg. Han heller skjønner ingenting.

Noen som har opplevd lignende? Eller er det bare meg og mannen min som har blitt mer eller mindre smågale med alderen? ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på spøkelser men har ingen spennede egne opplevelser å fortelle om. Men skjønner godt at dere følte dette ubehagelig ja!! Huff og huff. Og litt spennede var jo historien også, hehe.

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg ikke hadde opplevet det, fordi det snur litt opp ned på tenkesettet mitt. Fikk litt å gruble på nå ja ;0)

Skrevet

Jeg tror så absolutt på dem, også fordi jeg har bodd i en leilighet hvor jeg følte/kjente at det også var en annen tilstede (mann). Jeg så ham aldri, men jeg følte at det var noen i nærheten av meg innimellom, og at noen strøk meg og gikk forbi meg - vanskelig å forklare hvis man ikke har opplevd det selv.

Svigerinnen min så denne mannen sitte i stolen på soverommet vårt.

Skrevet

Har våknet av å føle at noen stryker meg på kinnet endel ganger. Dette har skjedd etter min bestemor, som jeg hadde verdens beste kontakt med, døde. Og hver gang dte har skjedd har vært når jeg virkelig har trengt et stryk på kinnet:) Om det er hun eller bare ønsketenking vet jeg ikke, men føler jeg blir passet på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...