Gå til innhold

negativ test som ble positiv ? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en gravid test (jeg er 6 dager over IKM) Men har ikke stabil syklus etter fødsel enda. den var negativ før jeg kastet ett blikk på den når det var gått 6-10 minutter og da var det 2 streker. Den er ikke veldig sterk, men både jeg å mannen ser den. Men det står jo i pakningsvedlegget at en skal ikke lese av etter det har gått 5 minutter. Noen som har opplevd lignende ? Hva skal jeg tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro på det som står på pakningsvedlegget! Du har jo svart på det selv??

Skrevet

Det er helt vanlig og betyr at enten er du gravid eller så har du vært det. HCG nivået ditt er lavt, men det er der.

Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg.

Den så negativ ut først, så kastet jeg den og etter ca 10 min var det to streker der. Jeg ble så usikker at jeg gikk og kjøpte en Clear Blue digital. Der lyste det "gravid" mot meg:). Så jeg tror nok du kan være gravid, men at det er veldig tidlig....

Skrevet

oida. Passer ikke veldig bra da jenten min bare er 3 mnd... Men men blir hvertfall to tette da

Skrevet

Jeg var ikke gravid da dette skjedde med meg...

Skrevet

Grunnen til at man ikke skal lese av testen etter en viss tid er fordi streken har en tendens til å dukke opp om en er gravid eller ikke (etter noen min)

Skrevet

Opplevde det samme i fjor ca 4 mnd etter fødsel nr 2 - var ikke gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...