Gå til innhold

Prosjekt urenslighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alene nå i nesten to uker. I den perioden har jeg kjørt et lite prosjekt. Jeg har ikke vasket meg annet enn på hendene. Det ble tross alt for ekkelt å droppe, jeg har brukt samme trøye i opptill en uke (til og med sovet i den noen netter, og jeg har ikke pusset tenner mer enn hver 3. dag. Det har faktisk vært en interessant opplevelse.

Poenget for meg har vært å finne ut hvordan jeg oppfatter min egen kroppslukt ol.

Den andre og tredje dagen merket jeg litt svettelukt av meg selv, men bare om jeg luktet meg under armene. Siden har jeg ikke merket noe serlig. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke likter, men bare at jeg ikke kan kjenne det selv. Det jeg derimot kjenner godt er lukten av undertøyet mitt når jeg har tatt det av og latt det ligge en dag. Det er heftig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette et prosjekt i forbindelse med arbeid eller skole? Eller er du bare gatas "raring" som alle ler av?

Skrevet

Jeg var ikke helt ferdig da jeg kom til å lagre, så tar resten her.

Når det gjelder tannpussen opplevde jeg noe rart. Den første dagen etter at jeg ikke hadde pusset tennene fikk jeg skikkelig "plysj belegg" og ingenting smakte godt, men om jeg ventet en dag til med å pusse forsvant plysjen og smakssansen fungerte normalt igjen. Da kunne jeg heller ikke merke min egen ånde. Det kunne jeg hver gang når jeg ikke hadde pusset på et døgn.

Når det gjelder håret ser det faktisk bedre ut nå etter nesten to uker enn det gjorde 4 dager etter vask. Det ser ut som om kroppen tilpasser seg en del der.

Det har vært spennende, men jeg tenker det blir ganske godt å ta en dusj og deretter et bad og rene klær i kveld ;-)

Skrevet

Har vært alene på hytta da, er er det ikke andre folk. Det er ikke sån jeg går til daglig :-)

Gjorde det bare av nyskjerrighet.

Skrevet

Ditt spenningsnivå ligger nok noen hakk under snittet i befolkningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...