Gå til innhold

Storbyferie med venninne. Forslag til hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig søsteren min, men vi er også bestevenninner. Vi var i london en helg i fjor, og har egentlig lyst til å gjenta suksessen. Men hvor skal turen gå?

Tenkte fra fredag til mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London er jo supert, men hva med Barcelona? En helt fantastisk by det også. Ellers anbefales Alicante, Lisboa, Palma og Riga.

Skrevet

Som jeg har skrevet før;

Da vil jeg anbefale dere en stor hemmelighet ;)

Nemlig BREMEN, og da spesielt Waterfront.

http://www.waterfront-bremen.de/en/index.php

Waterfront er ikke er kjøpesenter, men en opplevelse stort som en bydel.

I dette "kjøpesenteret" finner dere ALT, dvs eget hotel, cirka 17 helt forskjellige spisesteder, kino, ulike festivaler, godt over 70 store butikker

Og det interne hotellet har selvsagt egen velværeavdeling ;)

http://www.innside.de/_new/innside_premium_hotels/bremen/wellness.en.php4?music=1& kalender=1

Råbillig å komme seg dit også!

Ca 1kr med Ryanair nedover og hjemover.

Norwegian flyt kjempebillig til Hamburg, og så er det bare en time med tog.

Massevis av kjempestore kjøpesentre rundt om i byen, eller bare rusle rundt i gamlebyen Schnoor med lott 1500-talls arkitektur. Her finner du spesialbutikker som selger håndtverksprodukter, smykker, mat og mye annet.

Skrevet

Jeg og venninnen min stikker av en helg i året. Det er tradisjon. Vi har vært mest fornøyd med turen vi hadde til Riga, Warsawa, Dusseldorf og Talinn. Flotte turer med mye fint å se på og god mat. God tur!!

Skrevet

---------Talinn

------------

Var dere på Olde Hansa og smakte på bjørnekjøttet??

Rågodt ;)

Vi var i Tallingn i påska og oppdaget at nå har også Lido endelig åpnet i Solarissenteret.

Bare så synd at sentrum i Tallinn begynner å bli så dyrt pga alle turistene. Er vel ikke ikke lenge før prisene i utkantshoppingsentrene kommer etter også.

Alternativt med Tallinn så kan en gjøre som oss, komme seg til Stockholm, og så ta båten over ;)

Skrevet

Athen!

www.omiroshotel.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...