neelie Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er så LEI atte fysj! Har nå de siste månedene blitt værre og værre for hver dag som går.. Skal jeg henge opp vasken, blir jeg svimmel. Skal jeg lage meg frokost, blir jeg svimmel. Skal jeg gå stille å rolig på DO, blir jeg svimmel.....! Tar jerntabletter da det viste seg at jern nivået bare sank på meg, men dette har hatt NULL virkning. På toppen av kaka, så har ryggen sagt sitt, så nå klarer jeg nesten ikke å gå uten støtte av min samboer. Håper ting blir bedre slik at jeg slipper å være så frustrert på alt å alle....
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jepp, jeg og! Er så lei denne svimmelheten, den hemmer så forferdelig. Orker jo ingenting, og hvis jeg skal ut et sted tør jeg ikke dra alene. Er i tillegg skikkelig tungpustet, så noen ganger lurer jeg på om jeg må få meg en sånn oksygenmaskin som kols-pasienter har.... I tillegg har jeg diverse plager (kløe, rastløse ben, halsbrann osv.) Og det er 6 uker igjen.... Uæh.... Hvor lenge har du igjen da?
libe81 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Hei. Jeg hadde endel sånne svimlinger tidligere i svangerskapet, men det var pga lavt blodtrykk som førte til blodtrykksfall hvis jeg sto lenge eller gjorde bare småtterier...
neelie Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Har enda 51 dager til termin... Mitt største ønske akkurat nå er å i det minste kunne få 1 dag da ting var litt lettere. Klarer å være ute med nød å neppe (tvinger meg til det) siden jeg ikke klarer å sitte å se på 4 knallhvite vegger hele dagen! Blodprosenten lå på 9,3 sist og har den ikke gått opp snart så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre snart. Hvor lenge har du igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå