Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Frokost: To grove knekkebrød med philadelphia light Lunsj: To grove skiver med eggerøre og litt brokkoli Mellom: All bran + skummet melk Middag: fullkornspasta Kvelds: samme som frokost Dette er det jeg skal spise i dag.. Jeg er vegetarianer, derfor sikkert ikke like mye proteiner som jeg burde..
Hellobaby Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Det høres litt for lite ut. Ville brukt fullkornspasta til middag i såfall, men pasta er jo ikke slankemat da.. Jeg har vært veggis selv i 5 år. Brukte mye egg og bønner som proteinkilder. Bra du spiser brokkoli - det er nemlig eneste foraltkilde utenom kjøtt, men d visste du kanskje ..? :-) Spis litt mer til middag, og variert, og så ikke glem masse grønnsaker og ca 3frukt til dagen når du slanker deg. Hvis du trener utenom, må du spise mer. Du må aldri glemme at hvis kroppen får for lite, går den på sparepluss, og da går du bare enda senere ned i vekt. Bålet (forbrenningen), trenger en vedkubbe hver 3.time (mat), for å holde brannen oppe ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Takk for svar Ja, må prøve å spise mer egg. Er bare sååå lei egg nå. Etter å ha gått på lavkarbo noen mndr. Frukt skal gå bra. Jeg er veldig glad i frukt..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Ca 1124 kcal Er ikke så veldig ille dette her. Da la jeg inn: 2 knekkebrød + 40 g philadelphia 125 g eggerøre + 60 g grovbrød + 25 g brokkoli 50 g All bran og 230 g skummet melk Og samme til kvelds som til frokost. Om dette stemmer så er det bare å kaste innpå et par frukt så er du i boks. Som tips ville jeg meldt meg inn i vektklubb der jeg er selv for da får du opp nøyaktige kcal og det er fort gjort. Billig er det også i forhold til da jeg gikk på Grete Roede Lykke til videre med slankingen, vi skal nok klare det skal du se
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Gå inn på nettsidene til Grethe Roede og meld deg inn i vektklubben.no (ikke den samme som VG sin). Det er gratis og der kan du legge inn alle måltidene dine så regner den ut hvor mange kalorier det er.. Veldig greit i en periode, du trenger ikke fortsette med det så lenge, du lærer fort hvor mye dagsmenyene dine inneholder av kalorier, men er fint for å få en oversikt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Tusen takk for svar :-) Da skal jeg spise et par frukter i tillegg :-) Jaaa, vi må klare dette. Selvom det ikke er så kjekt, så er det kjekt når man har gått ned Blir kjekt å gå ned til sommeren :-) Hvis man spiser ca. 1300 kalorier daglig, men spiser godteri på lørdagen, hva går man da ned ca i uken? Vet jo det varierer fra person til person.. Men ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå