Gå til innhold

noen som vil hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på 2 ting....

- hårfarging....... mange som har dårlig errfaring med det?? er redd for allergisk reaksjon el l.......

- tannlege..... bedøvelse, bilder......?? har ei så j*** vondt tann....

men hvordan er det når man er gravid i 6. mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har farget håret i svangerskapet, og det gikk helt fint. Ta en allergitest først dersom du er usikker (noe man egentlig skal gjøre hver gang uansett har jeg skjønt...).

Bare gå til tannlegen! Ikke noe problem! Si fra til tannlegen at du er gravid så tar h*n sine forhåndsregler.

Lykke til!

Skrevet

Forresten, du kan jo nevne til frisøren at du er gravid. Hår når jeg tenker etter hørt at fargen kan bli annerledes enn vanlig...eller noe sånt...

Skrevet

Har ikke hatt noen problemer med hårfarging ifht allergi, men en rødbrun som ble litt "rar", men da bare farget jeg over. Usikker på om det skyldes jeg var gravid uansett eller bare fordi jeg testet et nytt merke. Og jeg er multiallergiker.

Tannlege er ikke noe problem. Om de må ta røntgen så er de nye røntgenmaskinene så snille at det er null skade på barnet (du får jo også blyforkle over) i følge min tannlege (jeg hadde kontroll ca mnd 6). Og du kan jo ikke gå og ha vond tann i månedsvis!

Skrevet

Farget håret en gang når jeg gikk med førstemann, og fargen ble ikke helt som den skulle kan du si....men da er d jo bare å farge over med en annen farge (stripet håret og d var bare akkurat den ene fargen som ble rar)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...