brooklyn Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 ..og måtte selvsagt spørre min mor om dette forleden... Jeg: Mamma, har jeg fødefjes? Mamma: Hva er fødefjes? Det har jeg aldri hørt om. Jeg: Det er når man er hoven i ansiktet, ser litt plump og ferdig ut, liksom, som om du er helt klar til å føde. Du vet, stor i fjeset. Pappa (fra lesestolen sin, bak en avis, ikke spurt i det heeeele tatt): Det har du jo forsåvidt hatt jævlig lenge, kjære deg. Mannen min (og mamma) lo rått over dette, jeg må si at jeg venter litt til med å se det morsomme i dette. Slutt på å føle seg tynn (alt er relativt) 4 dager før termin, ihvertfall!! *note to self* aldri spørre mamma om ting jeg har lest på dib!
Snuppa! Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hihihi, jeg var skikkelig hoven i ansiktet med første, men så gikk jeg en uke over termin. Fødte 3 uker før termin nå og tror ikke jeg rakk å få fødefjes,hihi.
Mammaen til Isak Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Alle kommenterte at jeg ikke hadde fødefjes, så jeg trur ganske mange har hørt om det før egentlig ) hehe Men det kom siste uka, oh lord! Noe så grusomt..Hehe.... Hoven og spesielt leppene og kinna ble helt ekstreme..
Tokatter_USA Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg har sett det et par ganger, mannen min også, uten at han noen gang har hørt om fødefjes. Men vi gjettet at damen, i alle tre tilfeller skulle føde eller i hvert fall starte riene den dagen, og det stemte. De så annerledes ut enn vanlig, en var blank og stram i fjeset, en så ut som om hun holdt på å begynne å gråte (men når hun snakket var hun helt normal), og en hadde bare et litt rart uttrykk i ansiktet. Selv hadde de ikke peiling. Men jeg er enig i at det ikke er noen vits i å spørre mor om ting man har lært på DiB. Hun sier bare "Det der må være noe amerikansk noe."
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg hadde ikke fødefjes. Hadde ikke vann i kroppen heller. Fikk 8 dager før termin da. Det med fødefjes er nok like inviduelt som andre tegn. ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå