Høygravid guttemage <3 Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Nettopp vært hos jordmor, og er uke 39 idag. Fikk høre at hodet til lillemann enda ikke festa seg og lå et stykke over bekkenet. Noe jeg faktisk kjenner, da magen fortsatt er så høyt oppe. Men må innrømme at jeg ble litt skuffa, for hu sa at jeg måtte nok belage meg på å gå kanskje 2 uker til. Og jeg veit jo det, at det kan gå over termindatoen. Føler meg litt dum som blir skuffa over at kroppen ikke er klar, men men.. Er førstegangs, noen fler som har hatt/har det slik? Dere som har født tidligere og fikk høre dette, når fødte dere? Bare nyskjerrig jeg
Fullt hus :) Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 er ikke alle unger som fester seg i det hele tatt. Du får trøste deg med det
AneC88 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Var på kontroll i uke 38 og da hadde ikke hodet festet seg her heller.. Var hos jordmor i dag, og da hadde det endelig festet seg.. Har termin i dag, så synes det var på tide.. Er også førstegangs, så fryktet jo at jeg måtte gå veldig på overtid siden hodet gjerne fester seg tidlig med første barnet.. Men det er vel bare sånn det er noen ganger.. Hender jo at hodet ikke fester seg i det hele tatt eller at det skjer når fødselen er i gang.. Du får trøste deg med det..=)
Høygravid guttemage <3 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Takk jenter Ja får vel trøste meg med det da, men hu syns den lå høyt over bekkenet, så var litt ekkelt å høre at jeg måtte belage meg på kanskje 2-3 uker til. Vil ikke gå over termin, men hvem vil vel det? Måtte bare få det ut litt, og det hjalp faktisk litt da, for ja det er jo sant, alle fester seg ikke.
26/5-10 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 med min første festet ikke hodet seg, han kom dagen før termin
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 venter nr 2, ligger høgt enda, termin i morgen. Så vi får se
Athene75 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Første gang hos meg var iallefall hodet festet ved 38+2. Dette er andre gang, og da fester hodet seg ofte ikke før fødselen er i gang....men hodet ligger godt nede i bekkenet her hos meg og jeg har termin om 14 dager.
Brenda med 2 ute Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Det festet seg ikke på min 1e fødte. Og hun kom dagen etter termin. Eneste ar at jeg måtte stå myyye under fødsel for å få henne lengre ned. Jeg måte være aktiv for å si det sånn men ut kom hun og det tok ikke mer en 11 timer fra første kjenning til hun var ute så det trenger ikke å bety noe som helst dette. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Første gang festet ikke hodet seg før under fødselen, jeg fødte likevel 4 dager før termin.
RompeRock Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Jeg er 41+2 i dag, og hodet er fortsatt ikke festa. Det ligger dypt i bekkenet da, men er bevegelig. Har hørt om mange tilfeller hvor hodet ikke har vært festet i det riene har begynt. Så du trenger nok ikke engste deg
Neni Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 Snuppa mi festet hodet dagen før ho kom....Ho kom 5 dager over termin. Så ikke fortvil:)
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Jeg har født to ganger tidliger. Begge på UL termin. Ingen av de hadde festet seg på siste kontroll før fødsel. Trur ikke det skjedde med noen av de da begge er panne-/ansiktfødsel. Men ut kom de og det startet av seg selv med begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå