Gå til innhold

Pass på da å ikke gi henne så mye sukker eterhvert....???


Uro4

Anbefalte innlegg

HAllo!! Det var beskjeden fra helsesøster i dag...

 

Ok, greit at snuppa ikke er liten da... var på 8 mnd kontroll i dag(snuppa er 8mnd og 2 uker) og hun veide 9,8 kilo og var 75 cm lang...

 

HAr vel ingen planer om å gi henne sjokolade og boller... MEn, men, var sikkert ment som et godt råd. hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg gir både kjeks og boller jeg. Altså, ikke daglig, men som smaksprøver innimellom. Syns det er viktig at ungen får smake på variasjonene som finnes der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virka litt som at hun mente jeg skulle passe på sukker fordi snuppa var litt for stor...

Hun ligger over på både høyde og vekt. Men, hun er så fin atte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Ikke alle barn kan være like og følge midtkurven. Det er du som mamma som vet best.

 

Som magica gir også jeg av og til kjeks eller lillebror smaker en kakebit. Og fy og skam; i påsken fikk han en hel seigmann (men da ble han helt turbo etterpå, så det blir en stund til neste gang)! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har også fått smake...Men, har ingen planer om å fore henne på søtsaker..... ¨

 

Skjønner at hun sikkert mente det som et godt råd... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var knerten godt over 10 kg ved 8 mnd, ingen som var noe bekymret på hs for det. Han hadde faktisk gått en del ned på vekt i forhold til høyde kurven, så hs snakket mer om det. Hs har tidligere sagt at det jevner seg sånn noenlunde ut for de fleste når de blir 2 år uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en rar måte å si det på. Høres helt merkelig ut spør du meg, det er vel ingen som forer ungene på sukker....

 

Lillegutt har fått smake på masse rart, bare litt om gangen selvfølgelig.

Særlig sjokolade da blir han helt vill å hyler vis han ikke får mere, så det kan han nesten ikke smake på mer:)

 

Alle er forskjellige å di vokser det av seg, lillegutt er 10 kg han å, men ingen som har nevnt noe på det:::!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...