Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Vært på kontroll hos jordmor.Livmorhalsen var helt avflatet med 1 cm åpning,og hun strippet meg mye! Synes ikke det var vondt,bare litt ubehagelig..:)Hun kunne kjenne hodet til snuppa! Fikk også modningsakupunktur så nå håper jeg dette setter igang noe slik at vi snart er ved veis ende og får se nurket vårt! ))
mjhanse Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Så heldig du er med jordmor som stripper! Jeg skal selv ha modningsakupunktur i morgen. Håper dette setter deg i gang : ) Da er det håp for oss andre ventende og ) Masse lykke til!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Så moro! Skal til jordmor selv i morgen tidlig, og håper på at hun kan strippe litt.. 6 dager til termin.. Har hatt sterke mensmurringer siden igår ettermiddag, men tar seg aldri ordentlig opp i tak. Så håper jordmor kan få fortgang på det i morgen
Bumblebeee Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Lykke til!!! Håper det gjorde susen og at du nå er i gang snart!
Gjest Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Ja,nå er vi mange som er rett ved målet her:) Moro at vi følger hverandre! Jeg har ikke vært noe stressa på å føde før tida egentlig,tatt det helt med ro og viste ikke at hun kom til å forslå stripping,men det er vist ganske vanlig nå Vært unger og full fart i påsken,så var greit at det ikke skjedde noe da..Nå blir det er rolig helg og da kan det bare skje:)Ellers er det ny akupunktur på mandag,uansett ikke lang tid til hun kommer !Men håpet hun kom før bursdagen til minste jenta den 19...sånn at jeg er hjemme igjen til da.. Masse lykke til dere andre,følger med og er like spent på dere vettu;))
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Ja, nå er vi flere med samme utgangspunkt her.. Spennende dager framover.. Deilig å kunne gå inn her og sjekke hvordan det står til med andre og..
Høygravid guttemage <3 Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Åh syns dere er så heldige Hvordan får dere jm til å strippe dere og sånt? Er vel bare vanlig å gjøre det når man er moden? Hvor langt er dere på vei? Og hvordan får dere sånn modningsakupunktur? ME WANT SOME TOO! hehe
Gjest Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Ja,min jordmor er veldig seriøs der..jeg er i uke 39 i morgen og var som sagt moden.Hun sa det var mange som strippet før man var moden og da kunne vannet gå og det var ikke heldig..Hun ville ikke undersøke om jeg var moden engang før påske,ville ikke trigge noe da.Babyen har det jo best i magen så lenge som mulig! ) Jeg vil anbefale deg at det er en jordmor som kan gi deg modningsakupunktur,hun kan se om du er moden også
Symbio Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 hmm... jeg er 40+4 i dag, men har aldri blitt sjekket en eneste gang.. sukk.. som jeg har lyst til å være ferdig nå....
Lunda med lillegutt Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Så spennende Linnea, nå er du nok rett ved målet! Jeg skal til jm i morgen, spent på hva hun sier. Hvor mange runder med modningsakupunktur har du tatt?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 åå så spennende lykke til håper det setter igang noe:)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Hei Lunda:) Det er nå første gang idag da, så har ikke kjennskap til dette jeg:)Men mange sier man får en lettere fødsel,så det skader jo ikke å prøve:)
Lunda med lillegutt Skrevet 7. april 2010 #13 Skrevet 7. april 2010 Var akkurat det jeg også tenkte, kan jo ikke skade :-) Har tatt 2 runder, og vurderer en 3. Merket økning i kynnere og nedpress, så noe er det som skjer! Masse lykke til!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå