Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Åssen er det med humøret? Jeg burde tatt av 5 - 10 kg,men når jeg spiser mindre og "altfor sunt" blir jeg så grinete, små vondt i hodet å har null energi og ikke noe kveldskos å glede meg til.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Er selv på slankern, vil gå ned 10-12 kg. Humøret mitt er på topp etter at jeg la om kosten - spiser mindre, men ofte. Masse energi. Kanskje du ikke har den rette innstillingen ennå? Det var i allefall slik med meg da jeg forsøkte å slanke meg tidligere; dårlig humør. Lykke til i alle fall :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Slanker meg vel ikke, men føler allikevel for å svare på dette. Dersom du får småvondt i hodet og har null energi er det jo naturlig å anta at du ikke spiser nok og heller ikke variert! At du slanker deg betyr ikke at du skal sulte deg, men du skal spise et visst antall kalorier, men da må du jo forsøke å få i deg disse kaloriene gjennom et så variert og mettende kosthold som mulig! Det fins mye du kan bruke som kveldskos, som allikevel er sunt. Hva med grønnsaker og dip av mager kesam? Hva med jordbær og soyamelk f.eks? Du kan kjøpe sukkerfri IFA-pastiller, du kan ta deg et eple med yoghurt. Ikke at du bør spise fryktelig mye frukt, grunnet sukkerinnholdet, men det er jo lov å unne seg noe, hvis det er det du trenger for å klare det. Lykke til!
The Bad Gal Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Spis oftere, litt mere(du får tydegvis ikke i deg nok siden du er sur), tren og finn deg en hobby du kan være bizzi med, så glemmer du kveldskosen. Å sitte i sofaen og glane på tv gjør nok ikke ting lettere for deg! Evt kan du finne kalorifattige alternativ, som sukkerfri gelè(kan lages av fun light-saft og gelatinplater eller bruke pulveret fra Heistad) Lag "mousse" av eggehviter og proteinpulver eller lavkalori kakao-pulver, eller iskrem av egg og lett-kesam.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Husk og spise OFTE,og er mange ting du kan kose deg med,selvom du er på slanker`n:) Sjekk litt rundt på nettet:) Greia er at man må legge om kostholdet helt og holdent,jeg begynte med å kun spise godteri og drikke brus i helgene,og etter det balla det bare på seg,og etter 1 år har jeg gått ned 15 kg:) Huepine får man i førsten,men den går bort,jeg kaller det "sukkerhodepine" Kroppen er vant til å få små mengder av sukker og når den da ikke gjør det lenger får den en reaksjon som blir til hodepine,men som sagt hold blodsukkeret oppe med frukt og bær:) Ikke kutt alt på 1-2-3,men litt og litt,og til slutt er det ikke mer igjen å kutte:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Ja må ta meg sammen nå, er nesten 70 kg! Fysj.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå