madame Mim Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er 6 + 3 og hatt blødnigner i ei uke ca. Varierer i mengde og konsistens.¨ Det jeg lurer på er hvor aktive er dere som også blør under graviditeten? Jeg prøver å holder meg mest mulig i ro på sofaen, mens gynekologen min mente at jeg godt kunne fortsette som før.. Men jeg syns tydelig at jeg blør mere ved økt aktivitet enn når jeg ligger i ro.. Hva med dere?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 jeg har også blødninger, og ja mine er også værre ved bevegelse. så jeg holder sofaen. har mistet så allt for mange ganger, så nå tar jeg ingen sjangser. Skal holde meg rolig til ting er mer sikkert og stabilt. Har ny ul den 23, så håper og få sykeml til da i allefall. Jeg skal holde meg hjemme uansett. Håper det går bra med deg Gjør det som føles best for deg, om du blør mer ved aktivitet så kan jeg tenke meg at du blir stressa, å det er jo absolutt ikke bra for verken deg eller spiren din. Skal jo ikke gå rundt og være engstelig under graviditet.
madame Mim Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 gynekologen min ville ikke sykemelde meg til tross for blødningene. nyttet ikke å forklar ho heller at jeg syns det ble værre ved aktivitet. Hadde det på samme måte sist jeg var gravid. da stoppet det i uke 14..
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 uff har du hørt med fastlegen din da? Jeg har mistet en del ganger, så kansje derfor jeg får sykeml.. men syns det er rart at de vil la deg jobbe når du blør mer da.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 jeg opplever at det øker på jo mer jeg beveger meg ihvertfall.... bare vært litt flekker i trusen siste dagene og brunt som i gammelt blod men i dag år jeg måtte løpe til bussen..kom fram til gyn..da fosset blodet mer ennjeg har sett på alle disse ukene... lille i magen hadde det heldigvis bra!! kryss i taket!!xxxx er 10+1 idag og har blødd siden uke 6...slitsomt...fastlegen min har sykemeldt meg hele veien så lenge jeg har blødd.....
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 ja jeg skal til legen i morra å be om å få forlenget sykemelling til jeg har vert i ny ul i allefall, har time til ul fredag 23 denne mnd, så er jo bare 2 uker til. håper det lar seg ordne, for jeg klarer ikke tanken på jobb så lenge jeg blør.
madame Mim Skrevet 7. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2010 fikk heldigvis sykemelding hos fastlegen=) men sysn det er veldig rart av gynekologen å si noe slikt.. I ettermiddag har jeg ligget på sofaen å nesten ikke blødd noe, men i kveld etter å ha lagt dattra mi, ble det helt rødt nedi doen å jeg måtte ta bind på meg... uff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå