Gå til innhold

Hva i alle dager skjer med meg!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte mitt 2.barn for snart 3år siden. Fikk igjen normal mens for ca 2år siden. 1året var menstrasjonen normal. Hadde regelmessig mens.

Men siste året har det bare blitt kluss. Første tiden gikk det bare lengre å lengre mellom (alt fra 35-45dager) men da var det mens der så da bekymret jeg meg ikke.

Nå siste 3-4mnd har det gått 40dager mellom ca og når den først kommer er det kun litt mørkebrunt greie som varer bare 1 dag så er det over.

Mnd her var det noe enda mer rart, da fikk jeg 2 slike "blødninger" med 3ukers mellomrom bare,noe som er lite iforhold til det jeg er vant til.

Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette gjaldt meg, så ville jeg bestilt meg en time hos gynekologen min og tatt en prat med ham. Deretter fått meg en sjekk for å se om alt stod bra til "der nede".

Har du ingen fast gynekolog, så kontakt fastlegen din og få evt. en henvisning til en gynekolog. Det er de som vet best ang. slike ting.

Hvis du har hatt regelmessig mens hele livet før du fikk barn, og faktisk også ett år etter siste fødsel, så er det klart at denne tilstanden ikke er normal for deg. Vet ikke hva det kan være, men som sagt: Drøft det med gynekologen, du!

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...