Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 jeg er forelsket i en annen enn min mann. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg tenker mer på han jeg er forelsket i enn på min mann. min mann og jeg har et greit forhold. kansje ikke det beste, gjør aldri noe sammen. har ikke hatt sex på lang tid. vi er gift og har en sønn sammen. jeg har ikke fortalt han jeg er forelsket i at jeg er det... jeg føler jeg burde finne ut av hva jeg skal gjøre før jeg går noe videre enten med forelskelsen eller om jeg forblir gift. jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. noen som kan hjelpe meg??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Der er vanskelig å hjelpe i en sånn situasjon, men ville bare si at jeg er i samme situasjon og i tillegg venter jeg og mannen barn i september.... Jeg føler med deg.. Jeg har bestemt meg for å følge hjerte mitt og være ærlig med mannen min først. Dette blir tøft men nødvendig for jeg tror ikke det er sundt å leve slik. Vi har gått i terapi i over et år så jeg har virkelig kjempet for at det skal fungere. Håper du finner ut av det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Ikke gjør noe med det foreløpig, sjangsen er tilstedet for at det går over av seg selv. Jeg har vært sammen med mannen min i over 17 år (vi har to barn sammen), og det har hendt noen ganger at jeg har blitt betatt av andre menn. Da har jeg tenkt adskillig mer på "den andre" enn på mannen min i en liten periode, ja. Og sex'en har det også vært så-som-så med... For mitt vedkommende har det rent ut i sanden hver gang, og jeg er sjeleglad for at jeg ikke gjorde noe mere ut av disse små-forelskelsene! Dette fordi jeg er veldig glad i mannen min selvsagt, og vi har det god sammen i det store og det hele. Selv om vi selvfølgelig blir lei hverandre innimellom. Det er helt normalt i et ekteskap/samboerskap å små-forelske seg litt i andre i ny og ne. Kanskje mannen din har gjort det også? Hvem vet... Dette skjer gjerne i perioder hvor man er litt lei og kanskje en smule irritert på partneren sin. Da er det lett å se over gjerdet til det gresset som sies å skulle være grønnere... Men er det egentlig det...?? Er du VIRKELIG forelsket i denne andre mannen, og det ikke vil gå over av seg selv etter noen få uker, ja da får du heller gå en ny runde med deg selv og ta en beslutning på om du vil bli i ekteskapet eller satse på et nytt forhold. Bare tenk deg godt om, sier jeg bare!! Tenk på sønnen deres også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå