Gå til innhold

Noen andre som bare venter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som alle her enten har massevis av masrier og vonde kynnere (som jo egentlig ikke skal være vonde). Går og tar modningsakupunktur, blir strukket, tøyd og strippet. Har "falske alarmer" rett som det er. Jeg bare venter jeg. Går ikke til jordmor, så ingen som sjekker modning. Jeg begynner å bli veling lei, 11 dager til termin, men tenker det skjer vel når det skjer. Vil ikke gå lang tid på overtid, men det er noe annet. Litt merkelig med alt dette stresset synes jeg, det virker ikke som man blir mindre utolmodig av det....Ungen kommer ut til slutt:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg går bare og venter... Men må innrømme at det frister veldig å prøve alt mulig for å få dette overstått nå...... Misunner de som allerede er ferdige;)

Skrevet

ja jeg bare venter, 4 dager over terminen i dag. ingen falske alarmer... eneste tegnet jeg har er menssmerter. skal til jm i morgen, vil høre om hun kan sette et par nåler på meg...det hjalp sist gang jeg var på overtid... men joda ungen kommer ut alikevel, så stresser ikke... er bare veldig spent på hvem som bor i magen min:)

Skrevet

Jeg også! Venter og venter og venter.. Termin i dag, så håper det skjer noe snart! Har ikke lyst til å gå mye på overtid.. Men fortsatt ikke tegn til at noe skal skje.. Bare masse ubehagelige kynnere og menssmerter, men ikke vondt nok..=P Nå er jeg veldig klar for å få lille jenta i armene min! Godt å høre at det er fler som er i samme situasjon..=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...