kkbf Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg er 10 uker i dag, å mener bestemt på at jeg kjenner liv.. Er dette mulig? Dette er min 3, så jeg vet jo hvordan det kjennes...
Flippflapp Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 det høres litt vel tidlig ut ...men siden det er din 3 så kan det jo kaaaaanskje gå ann?? om du ikke er lenger på vei en du tror da?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg har hørt at flergangsgravide kan kjenne det tidlig. Jeg er 2.gangs gravid. Er 11+1 i dag og har kjent akkurat som sånn leamus nederst i magen. Men om det er fra lille bebisen, vet jeg ikke. Men det kjennes ut som en liten boble liksom...Hmmm...
minnimus83 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 hvor tidlig kan man kjenne at det er noe liv som for eks sparking osv på førstegangs gravid
Frk Marge Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Md nr 2 kjennte jeg det i uke 12 Var som små lette "dytt" mot magen...
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 minimus83: Vi er alle forskjellig med når vi kjenner spark. Da jeg gikk gravid med dattera mi, kjente jeg ikke ordentlig spark før i uke 19. Så ikke bli skuffa om du ikke kjenner noe før da. Mer vanlig for flergangsgravide å kjenne før. Men gled deg:=)))) Noen merker tidligere enn andre.
minnimus83 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 ok, eg glede meg kjempe mye til det vises og kan kjennes
ToSu2 Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Da jeg var gravid med førstemann kjendte jeg ikke liv før rundt uke 20.. Nå er jeg 11+6 og kjenner "noe" :-) Vet ikke om det er barnet eller noe jeg innbiller meg.. Men uansett så er det en god følelse :-)))
renateda Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Er mange av oss som kjenner små bobbler der nede som kan forvirres som et spark.. er slik at hvis man er flergangsgravid kan man kjenne det tidlig, men med tidlig menes 15-16 uker,, Kjente første spark med 1.mann i uke 17. Er nå kun 8 uker på vei men nummer to, men kjenner tydelig bobbler som nesten kjennes ut som "spark". MEn det er det jo absolutt ikke Er bare å smøre seg med tolmodighet..
☆septemberbarn☆ Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Hei. Titter inn fra 2.tri. :-) Jeg er førstegangsfødende, men kjente også bobling i uke 10-12. Men det var neppe babyen. Nå er jeg i uke 16 og kjenner ikke stort. Men inne der så er det en sprell levende liten sak. Tror du merker det godt når du først kjenner det ordentlig, du har jo også vært gjennom det før :-)
minnimus83 Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 eg er førstegangsfødere, eg har ikkje så stor peiling på dette her men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå