Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Han: Vet du hva? Katten kommer når jeg klemmer på høna!! (Sønnen vår har en sånn gummi-høne som piper, kjøpt på Europris som katten reagerer på) Han: Skynd deg å spise (guttens navn), nå kommer snart Mikkes Museklubb! Jeg: Hæ? At det var hvaforno? Han: Mikkes Mus på Disney? Jeg: Joda, men såvidt jeg vet så har ikke Disney starta Mikkes Horehus enda, så jeg tror det er Mikkes Klubbhus og Mikkes Musehus som går fremdeles! Han: Oisann.... Ja... Han:Rosin.... rosin... rosin.... rosin... rosin.... PUPP ! (sitter og kjeder seg med lite underholdning på TV, og legger merke til at "alle" i filmen som gikk hadde små pupper. Filmen hadde han jo sett mange ganger før) Jeg: Nå er (jentas navn) så stor at nå kan vi gå over på 2'ern. Han: Hæ? Hva har hun med den saken å gjøre??? (han hadde helt glemt at det finnes trinn 1 og 2 i MME) Han: Nå ringer du til hu venninna di og sier at hu skal komme, enten det er med eller uten klær! (ei venninne av meg følte at hun ikke hadde fine nok klær til å gå på besøk til, og han syns det var tullete og tenke på sånne ting) Noen flere med mannfolk som snakker før de tenker? ;-)
Hikken Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Vi var tomme for "vanlig" dusjsåpe, og den eneste vi hadde var min blå palmolive aromatherapy-såpeting som er litt kornete (nesten litt peeling). Mannen tok en god håndfull og begynte å smøre seg inn og utbryter lettere overrasket: "Ey, det er sånne steiner i den som driver å renser'æ å sånn jo!"
Mammaen til Isak Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Mannen i heimen skulle vokse mine legger. Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg skreik og bar meg så fælt ) så samtalen gikk sånn: Jeg: Au-sa... og helv...og fandens oldemor så vondt... Han: Slutt å syt, du ville det jo selv Jeg: Jaah, og du syns lissom det er lekkert om jeg har hårete bein du da eller? Han: Neeh, kanskje ikke.. Han: Snur seg,smører på voks på foten og river av hårene i det han skriker ut...Jeg liiiiker deg med hårete bein også jeg altså ) *humre*
Gjest Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 hahaha =D Tror det blir lite kommentarer om du hopper over et par dager heretter jahm ;-.)
Iselilja Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Jeg: Æsj! Jeg tror jeg begynner å få celulitter! Han: Celulitter? Er ikke det sånn appelsinhud? Du er jo ikke orange i det hele tatt.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Denne må jeg bare dele med dere. Dette er da lillebroren til en venninne da han var fire år ca. En nabo var dverg og faren til gutten forteller han at ha er voksen selv om han er liten osv....litt fordi at denne gutten stadig sa ting rett ut. Så en dag sto faren til venninnen min og snakket med denne dvergen. Lillebroren sto ivrig å dro i jakka på faren,Han ristet han litt vekk,,,,kanskje litt redd for hva som evt kom til å komme ut av munnen på ungen. ¨Da smalt det irritert fra fireåringen: "Pappa,jeg skal IKKE spørre hvorfor han er liten,jeg bare lurer på hvorfor han har beina så langt ned i støvla" (det regnet og dvergen hadde gummistøvler på seg) Hahahha...dvergen datt sammen i krampelatter og faren til min venninne ble litt rød et øyeblikk.
Gjest irismor Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Bare jeg er meg ) Jeg ler så jeg nesten pisser på meg ;-) Enda godt at den kortvokste tok det med humor.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 hahahahah =D Ler så jeg rister her nå! Den var selvfølgelig også hjertelig velkommen, det var jo en mann med i bildet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå