Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Jeg har bare tungeklina med to stk. Begge to roterte villt med tunga. Skal da vel ikke gjøre det? Føltes utrolig rart ut iallefall.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Uff nei, sånn tungevisping er grusomt! Men flertallet av de jeg har klin med gjorde det. Tror mange tror at det er fasiten: stikk tungen inn, visp vilt. Kjæresten min er virkelig flink til å kysse, og gjør det slik jeg har ønsket at de andre skulle gjøre det: langsomt, forsiktig kjærtegning med tunga, leke forsiktig med hverandre uten å spinne tunga vilt rundt, slikke på leppene, småkysse, mer forsiktig tungekjærtegn.... Mmmmmm!!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg kysser nok noenlunde slik som kjæresten din, anonym over meg, og det pleier å falle i smak. Fikk faktisk høre at jeg var en fantastisk kysser her om dagen, haha! Tar vel det med en klype salt, men Får uansett helt mark av de som enten skal sleike hele ansiktet mitt (føles som å kline m en bikkje!) eller bruker den tungevispen. Usj!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 hahahaha, morsom lesing! Min er en av de som man må stoppe å tørke seg om munnen med av og til, ikke den aller beste nei. Faktisk ikke så god på knulling heller i grunn.....tror jeg må skaffe meg en på si snart ja!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Ikke noe særlig med for tørt heller.. Tørr tungrvisp er det verste! Selv får jeg noia ved overdreven spyttsekresjon, usj og æsj. Hjelper ikke mye om det er aldri så mykt og ømt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå