loppefjert Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hei! Tror dere at barns sosiale status blir påvirket av om de har de rette klærne? Tenker ikke på utetøy eller om de har skiftetøy i korga si, men de klærne de kommer i/innetøyet...
Anne-B. Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Barns sosiale status i forhold til hvem? Andre barn? De ansatte? Foreldrene?
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 noen steder begynner det faktisk så tidlig som i barnehagen. Ungene nå til dags vet hva de vil ha! Men det gjelder nok ikke så mye de minste barna.
Gjest sug lut Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Skjørt-kjole-presset blant treåringer var i alle fall en sur erfaring her.
Gjest amandine Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Alle her har gått i friluftsbhg uten fokus på annet enn varmt og tørt.. Heldigvis! Jeg har til dags dato en 7årig jente og 6årig gutt som tar på seg det mammaen legger frem.. Kanskje jeg har A: god smak eller B: trygge selvstendige barn eller en blanding av A og B he he he
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Jenta mi har gått i prikkete Devold hele vinter. Orker ikke ha noe over, det tar for lang tid å kle på seg... Og jeg har ikke noe inntrykk av at hun er utsøtt på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå