Gå til innhold

Fikk nettopp frysninger på ryggen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en hund på 1 år og 3 mnd, den er veldig rolig av seg, og lå som vanlig på denne tiden ved siden av barnevogna i stua, plutslig spratt den opp, og gikk mot kjøkkenet, den begynte å knurre, bjeffe, og skjelve. Jeg gikk for å se om det var noe på kjøkkenet som ikke var som det skulle, han prøvde å hindre meg å gå inn dit. Han forsatte å bjeffe mot kjøkkengulvet, akurat som han så noen jeg ikke så...

jeg er ikke spesielt overtroisk av meg.

men dette fikk jeg frysninger av.

noen andre som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde en hund som hoppa opp og bjeffa hver eneste natt en gang mellom 3 og halv4 om natta.

Etter en stund med dette her fikk jeg vite at det var noen som hadde sett ting rett utenfor vinduet i fellesarealet her på den tida om natta. Altså gjengangere som bare forsvant i løse lufta... Så ja, det kan være noe den reagerte på.

Skrevet

Hadde satt opp ei musefelle! :)

Skrevet

min mor fortalte en gang når hun var gravid med meg, og hun bodde i en gammal leilighet under en hugammal dame! Hun hadde da en katt som var ganske rolig av seg og låg på fanget hennes og koste mens hun strikket! Plutselig hoppet kaatten opp og freste som bare det og pels over alt! Plutselig falt hele oppvasken ned på gulvet og knuste på kjøkkenet!!!! Hun hoppet opp og løp ut på kjøkkenet, men der stod oppvasken fint på benken :S Hun ringte pappa med en gang og hun forsvant ut! det var bare en av de skumle tingene! fysj og fy! En annen gang hadde det vært nysnø og de stod opp om morgenen og pappa skulle på jobb, da såg han plutselig DIGRE manne spor som hadde kommet gående og inn i leiligheten deres! men ikke ut, men ingen mann inne :S skummelt!

Skrevet

Vi fikk plutselig et gigantisk håndavtrykk på vindusruta en gang... :S

Skrevet

SluTT!!! Jeg er alene hjemme og husverten har akkurat innrømmet at det er spøkelse her, etter at jeg spurte for det skjer ting her som ikke er helt forklarlige...

Skrevet

Må faktisk legge til at det var på innsiden!

Skrevet

Hvem skal du ringe?? Ghost busters!

Skrevet

Prøv 1881? Jeg fikk nummeret til julenissen derifra en gang... :)

Skrevet

Prøv 1888 heller, de er billigere, pluss at de bruker kortere tid på å finne nummeret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...