Gå til innhold

noen som vil gjette?


mamma til en snart to

Anbefalte innlegg

ordinær UL i måren. noen som vil gjette kjønn?

 

lover å oppdatere etter jeg har komt hjem :)

 

 

 

* Hjerteslag har vert 155 i uke 14, og 148 i uke 17

* Jeg har vert veldi kvalm ( uten oppkast ) i fra ca uke 6- 11

* Kinesisk fødselshoroskop sier jente

* Magen beggynner fra hoftene

* Har ikke lagt på meg mer en 1 kg

 

har hatt jentefølelse selv. mamma mener jente. svigermor gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper jente!

Har akkurat de samme tingene som du beskriver i graviditeten (med unntak for horoskop for det har jeg ikke sjekket) og fikk vite på UL i dag at det er ei frisk og rask jente der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at dette horoskopet skal være gaanske så 50-50 % (=,, MEN, ettersom du føler seg at det blir jente, så er det vel den "sikreste" følelsen. Merkelig det der, hvor ofte denne " magefølelsen" stemmer. Uansett, jeg tror oxo det lurer seg en liten pike i magen din! (= Lykke til i morgen! Jeg har UL neste tirsdag, og kan knapt vente!!! Jeg har også veeeldig jentefølelse, mot alle odds egentlig, for det finnes ikke jenter i det hele tatt i denne generasjonen vår, så det blir super spennende. (=

 

Igjen, lykke til, og oppdater oss!!!!! (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) gleder meg som en unge til i morgen :) kvart på 9 skjer det :P og hjertelyd ... jeg kan godt forstå du nesten ikke kan vente. ei veninne av meg som var på ultralyd i går. kjenner jeg blei ganske misunnelig :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at så mange gleder seg til UL. Selv er jeg mest bekymra og klarer ikke å glede meg så mye. Har vært like bekymra hver gang, men etterpå har jeg bare vært glad. Vi vil også vite kjønnet, men det kommer i andre rekke. Det viktigste er at vi kan se en frisk baby som har det bra i magen min. Viktig å glede seg, men det er også viktig å tenke litt på at man kan få en beskjed man ikke ønsker og så godt det lar seg gjøre være forberedt på det også.

 

Menønsker dere lke til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, jeg holdt på å gå på veggen av bekymring før første UL i uke 12. Nå var det litt bedre fordi jeg visste at alt var bra sist, men jeg var fremdeles bekymret ja... Prøver så godt jeg kan å fokusere på gleden for å holde de litt skume tankene unna! Den siste uken har det føltes som knøttet har forsøkt å ominrede der inne, så jeg bestemte meg for at en så aktiv krabat kan det neppe være noe galt med :)

 

Men jeg er enig i at det er fornuftig å tenke gjennom hva man kan få vite under UL. Jeg synes infomaterialet jeg fikk fra sykehuset på forhånd var veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg,men jeg har en sterk følelse av att vi får en gutt;) hehe. Skal på UL neste uke og må si jeg grugleder meg. Gleder meg for å få se den lille og gruer meg for om alt er bra eller ikke. Men man må jo bare håpe alt er bra:) masse lykke til på UL:) blir spennende å få vite åssen kjønn det er siden du spør oss om vi vil gjette;) hvis jeg skal gjette så tror jeg utifra det du sier att det er jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble som jeg trodde, en velskapt lita jente :) hun er frisk og fint. å han kunne si 99,9% sikkert at det var ei jente :) har kjøpt de første rosa klærne i dag. men jeg tok ikke helt av med shoppinga :) hehe

Var helt fantastisk å se den lille der inne. fikk 10 vanlige 2d bilder å et 3d bilde :) samt dvd :) nå er jeg strålende fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...