Gå til innhold

Noen som kan anbefale Emmaljunga city cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Simo combi vogn fra før. Har vært superfornøyd med den, men syns den er så stor og klumpete. Har veldig lyst på ei vogn som er litt lettere.... Hva er deres synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Emmaljunga city cross med fargen "Pink Check". Den er veldig fin å se på, men den står fortsatt på utstilling her i stua... Har ikke fått testa den enda siden jenta vår virker til å ha det helt topp inne i magen... 11 dager over termin i dag.

Tror likevel jeg kan driste meg til å anbefale vogna, den virker så lett og god å trille. Og flott å se på!

Skrevet

Vi har også kjøpt city cross'n... Her står den også fremdeles på utstilling, men er veldig enkel å slå sammen og få ut og inn av bilen. Ikke så tung heller. Håper da vi har gjort ett godt kjøp.. Kommentar fra brodern da han så den for første gang: tøffe "felger". hehe..

Skrevet

Jeg har kjøpt city cross. Prøvde den inn og ut av bilen og det var null problem å løfte. Passer i høyde til de fleste siden man kan regulere håndtak og så kommer den ikke til å ta opp hele plassen i gangen. Bare trillet den i butikken, men virket veldig bra.

Skrevet

Har brukt denne vogna til førstemann, og er suuuperfornøyd; finnes ikke bedre vogn enn dette hehe:D Nestemann skal få overta vogna etter storesøster, for ser ingen grunn til å bytte den! Anbefales på det sterkeste altså=)

Skrevet

Tipp topp vogn. Svært god komfort for barnet. At man enkelt kan snu sportsvogndelene er en kjempefordel og integrert myggnetting er ikke å forakte + pungteringsfrie dekk. Hva mer kan man ønske?

Det er jo en 4 hjuling og den er litt tung å få med seg opp og ned av fortauskanter, men den er svært robust og stabil, noe som ikke skal undervurderes. Anbefales!

Skrevet

Hæ, tung? Veier jo bare 11 kg med City Bagen jo, blant de letteste på markedet;) Jeg synes ihvertfall at den er knallgod på ulendt terreng/ fortauskanter osv, nettopp pga den lave vekta og gode fjæringa:)

Skrevet

denne skal vi også ha, har bare hørt mye bra om den :)

Skrevet

har både denne og edge. Superfornøyd med begge. Men om du skal ha en lett vogn, så er CC absolutt å anbefale

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale vogna! Har trillet den mer eller mindre daglig i 3 år nå og den er like super. Ikke en rustflekk, og jeg har ikke vært flink til å vaske og stelle med den. Lett vogn, kommer fram over alt, city bag'en er super og sportsvogndelen så lang at min laaaaange 3 åring fremdeles kan ligge utstrakt i den. Dvs, nå har vi pakket sportsvogndelen bort og gjort klar city bag'en for lillesøster som "liksom" skal komme i dag...

Regntrekket har ikke holdt helt mål, men det er jo bare å kjøpe et annet i tillegg, evt impregnere..

Hadde en simo combi til barnehagesoving, men den klarte gutten faktisk å velte to ganger. CC har han aldri vært i nærheten av å velte, selv om den er brukt mye mer.

PS! Hadde faktisk vogna på "service" for en måned siden. Da strammet de opp fjæring og diverse + smurte den skikkelig. Dette betalte jeg ingenting for, selv om vogna var 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...