Trolleliten Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Har termin 24.04 og var på kontroll nå. Så sier den snille jordmoren at vi ikke trenger å sette opp flere timer, hun tror jeg kommer til å føde før. Hvorfor må hun si noe sånt da? Har ingen symptomer på verken det ene eller andre. Nå er jeg jo bare enda mer utålmodig. Ikke vet vi om jeg er moden, ikke har jeg spesielt mye nedpress, kynnere og div andre symptomer "alle andre" har... Nei, nå ble jeg rett og slett utålmodig jeg og. =)
OhMyGod!!! Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 er ikke fra 3tri jeg nå da, men svarer fordi med min forrige sa jordmor det samme, men satte no opp en time til bare sånn i tilfelle hun tok feil da. jeg ringte henne på vei til sykehuset den dagen den neste timen var, da hadde jeg gått en SMULE utålmodig å ventet i to uker på fødselen som skulle være så nær fødte i uke 38 så hu hadde jo rett om det med at det ikke kom til å ta så lang tid, men dæng så utålmodig man blir når de sier sånt....
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Litt unødvendig kommentar siden ingen jordmødre kan vite det med 100% sikkerhet. Jeg fikk høre at jeg hadde både fødeansikt og diverse andre ting, men ingenting har stemt for min del da jeg begge de forrige gangene gikk 14 dager over termin og endte opp med akutt keisersnitt begge gangene. Denne gangen har jeg i alle fall hatt minst èn undersøkelse i uka den siste måneden.
Trolleliten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Ja, ble satt i gang en uke før med første, så har jo ingenting å sammenlingne med... bare litt irriterende merker jeg... Man stoler jo litt mer på de enn "vanlige folk", så blir litt oppgitt... selvom det hadde vært supert om det stemmer =)
lille er født:) Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Min jordmor sa til meg for to og en halv uke siden at om maks to uker så var han nok her.. det er han iallfall ikke. frustrerende å vente og vente, så er jo kanskje unødvendig å si.
Chisme Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 MANGE som har gjetta feil på d der ja og bare gjort de kommende mødrene mer utålmodig i stedet... har termin 22.april, men kommer t å sette opp ukentlige timer inntil 2 uker etter termin sånn i tilfelle (annahver hos jm og lege). man vet jo ikke og er mye bedre og ha en time for å sjekke og heller avlyse hvis barnet kommer før enn å ikke ha time og d skal skje noe i mellomtida som man ikke er klar over sjølv pga man ikke er sjekka og fordi man har gjetta feil... syns du skal ringe jm og be ho sette opp en time til deg for sikkerhetsskyld:) hadde jeg krangla meg t i hvert fall, har jo krav på d og er jo d tryggeste just in case...
Trolleliten Skrevet 7. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2010 Ja, hun sa jeg bare kunne ringe, heldigvis ikke noe ventetid sånn sett.. Men synes bare det er så merkelig..her er jeg innstilt på tidlig mai, og nå har hun forandret tankene mine til midten av april..hehe Blir nok moro å bo med meg de neste ukene
Trultemor73 Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Har også de samme erfaringene denne gangen. Følte virkelig ikke at noe var på gang i midten av mars, men jordmor ønsket meg lykke til og jeg regner ikke med at jeg ser deg den 29. mars. Den 29 mars, var hun syk så hun fikk på en måte rett, he, he. Fikk ei annen jormor og hun sa jeg kom til å føde i løpet av kjempekort tid, men satt alikevel opp en time den 7. april i tilfelle. Måtte møte opp i dag også, og da sa jordmor som jeg var hos den 29. mars at hun regnet med å se meg igjen den 14. april. Skjønner ingenting jeg nå. Men formen er forsatt god, så jeg kan ikke klage. Min termin er i dag og ultralydterminen er om en uke. Synes som deg de to jordmødrene kunne spart seg med å si at fødselen snart er i gang. Bedre på en måte slik hun sa i dag at vi sikkert ses neste uke. Da venter en ikke så masse. De to andre barna mine er født 17 og 21 dager før termin, så nr. 3 er nok en luring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå