Gå til innhold

Trodde på fødtsel i natt...........Huff!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner da vell at nr 3 blir kalt for en "luring":p I går kveld/natt var 3gangen jeg ble lurt.. nesten så jeg var ordentlig forbanna i morrest..hehe!

Begynnte i halv ni tiden med ganske vonde tak og fortsatte å øke på. ca kl 24 hadde jeg alt klart med baggen, nr til føden, barnevakt som vi viste det bare var å ringe, til de 2 som lå å sov.. MEN... Kjente etter hvert at det dabbet jo bare av..:( Tenkte at det bare var en pause og la meg på sengen i 01tida for å slappe av (ganske sliten). Kjente at de tok litt fram til jeg sovnet ca i 02tiden.

Våknet kl 5(det vante.do runden) og da var jo all smerten borte!!

Er det bare mulig..var helt sikker denne gangen. For det var så vondt at jeg pustet meg igjennom og de kom med jevne mellomrom og ganske tette.

Er det flere som har blitt lurt så kraftig??

Ble dere ikke litt frustrerte da?

Noen som tror jeg kan håpe på fødtsel snart eller kan jeg bare vente meg flere lurerier?

Er 37 uker i morgen, og fødte de 2 andre 2 uker før. Slimproppen har gått for 3 uker siden og har hatt disse "morroe" kynnerne fra uke 14.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen.. har 4 dager til termin.

Skrevet

Akkurat som å høre meg selv

Kommer ofte på kvelden og natta og håpet og angsten er der med en gang... og jeg lurer på om jeg skal ringe barnevakten... ( har også 2 barn )

Jentene kom 5 og 9 dager før tiden så jeg venter i spenning her... 12 dager til termin....

Blir lurt både titt og ofte og regner nesten med at når det er alvor så reagerer jeg ikke....

hihi... til å bli sprø av noen ganger...

Skrevet

ja senest i går formiddag.. utrolig frustrerende! hadde rier/kynnere fra halv ni til rundt ett, så dabbet det av:( er 38 +2

Skrevet

sitter selv med samme smertene nå, har hatt de siden igår ettermiddag.. Men de tar seg jo aldri opp! Skal til jordmor i morgen tidlig, så får se hva hun sier da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...