Kvitrebekk Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hva slags sko kjøper dere til deres 2-åringer nå? Tenkte meg en tur til byen etterpå for å kjøpe sko til vesla siden det nå er meldt VÅR VÅR VÅR!!! :-) Kjøper dere type joggesko eller andre typer? Kjenner jeg blir litt usikker. Bør vel forsåvidt kjøpe et par til barnehagen også.. Hva bruker dere der når fòrede gummistøvler blir for varme?
hippopotamus! Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Minste (20 mnd) har fått ecco joggesko og eldste på 3 har fått geox. Fornøyd med begge sålangt. Eneste negative med eccoskoene er at de har knytting, så de går opp av seg selv og ved hjelp av en liten barnehånd som kjeder seg
Gjest Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg har kjøpt Viking Goretex sko til jenta mi på 2 år:) Veldig fornøyd så langt:) Hun skal ha dem på seg hver dag i barnehagen, hehe:) Vi foretrekker Viking forran Ecco pga. at Vikingskoene er mye bredere. Hadde Ecco i vinter og de ble fort for små.
Ksenia & Anjem Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 ♥ Mamma til Nathalie♥ er det joggesko eller vårsko? tenker på viking goretex vi også, er det slike de har i tilbudsavisen til Coop dere har? Hvordan ser de ut? Har også en liten toåring
Gjest Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Tjaa, hva skal man si? Ligner på joggesko i utseende med borrelås, men det er goretex i de:) Jeg kastet dessverre coop billaget jeg fikk i posten. Jeg kjøpte de på Eurosko:) Kan prøve å finne link:)
Ksenia & Anjem Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 http://www.brandos.no/viking/sparrow-mid-gtx-3-39290-213-svartgul/a12283 ligner disse litt?
Simply Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Denne gangen fikk de velge selv og begge gikk for ponny.Han fikk sorte blinkesko mens hun fikk rosa blinkesko. Vanligvis har vi brukt ecco og geox.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Viking goretex til begge. Ser ganske joggeskoaktig ut.
Gjest Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Nei, ikke helt lik nei. De jeg kjøpte var litt lavere ved ankelen.
Alba44 Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Har kjøpt et par joggesko med sympatex ( nesten det samme som goretex) på Eurosko som virker veldig bra. Ikke begynt å bruke de ennå, men virker veldig bra. I høst kjøpte jeg et par Superfit med goretex på Barnas hus. Var veldig bra de også. Veldig praktisk med vannavstøtende joggesko i en overngansperiode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå