Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm. STYR UNNA!

Det er stort sett bare herk. Tromlene tåler mindre enn vanlige tørketromler, så når du har vasket en vanlig maskin må du som regel ta ut halvaprten fr du kan tørke det. De blir fortere ødelagt og

Skrevet

kom nær knappen..

De blir fortere ødelagt og jeg har ennå ikke hørt noen si noe pent om kombimaskiner.

Skrevet

Jeg har en kombimaskin og den fungerer så fint atte :-)

Men jeg må også si at jeg har ikke noe kjempebehov for tørkefunksjonen. Så jeg tørker bare sengetøy og håndklær/kluter. Alt av klær til oss og ungene tørkes på snor (for å bevare klærne best mulig, hadde gjort likt om vi hadde vask og tørk separat).

Så, det kommer helt an på hvordan du skal bruke maskinen(e). Hvor mye du vasker, hvor mye som skal tromles, og om du vasker så mye at du egentlig vil vaske og tromle samtidig (dersom du kjører flere maskiner pr dag). Er du storvasker/tørker bør du ha separate maskiner med stor kapasitet på hver, vasker du relativt lite og har et enda mindre tørkebehov så går det fint med kombimaskin.

Skrevet

Vi har AEG kombi og er kjempefornøyde!

Vi har ikke plass til søyle så hadde ikke noe særlig valg. Den gjør jobben og alt blir tørt. Kjekt å kunne stille inn på vask og tørk etter hverandre, så blir alt ferdig på 1-2-3.

Men du må ikke kjøpe ett billigmerke, kvaliteten på de er ræva. Den vi har kom best ut hos tv2 hjelper deg og koster ca 9500kr. Det er den verdt.

Sjekk forbrukertester og slkt før dere kjøper.

Skrevet

Vi har også kombi, og er veldig godt fornøyd!

Merket vi har heter Hoover, og det har visstnok kommet får klager på dem. Men enig med de over, at kombi bør kjøpes kun hvis du har et relativt lite tørkebehov. Jeg bruker også hovedsaklig til sengetøy og håndklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...