Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Er det fint? Kom gjerne med andre fine jentenavn i samme kategori:)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Eva er veldig pent Anna, Elisabeth, Jenny, Maria, Sara, Ada, Ester er andre pene jentenavn
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Nydelig. Men jeg må nevne at jeg straks får assosiasjoner til Adam og Eva.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Er et fint navn. Både mamma og svigermor heter det.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 Adam og Eva - hehe... Men - kan lillesøster hete Eva når storesøster heter Maria? Eller blir det litt "mye"?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #8 Skrevet 7. april 2010 Synes Eva og Maria passer godt sammen jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #9 Skrevet 7. april 2010 Det går jo bra det men jeg skjønner hva du mener ettersom både Eva og Maria er veldig kjente bibelnavn. Det går kanskje an å velge et bibelnavn som er litt mindre kjent. Feks så forbinner ikke alle navn som Jenny, Anna og Elisabeth med biblen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #10 Skrevet 7. april 2010 Jeg syns Eva er litt kjedelig, men smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #11 Skrevet 7. april 2010 rEVA skrEVA, kjenner bare dumme rasshøl med det navnet. Ellers så synes jeg det er et kjedelig og inntetsigende navn, og ihvertfall ikke i samme kategori som Maria, som er varmt og vakkert!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #12 Skrevet 7. april 2010 Jeg liker det veldig godt. Min mann derimot ville ikke ha det, ikke en gang som mellomnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå