Gå til innhold

Synd det er litt trist egentlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye folk tar seg betalt for brukte babyklær. Ønsker å kjøpe det meste brukt eller arve siden guttungen enda vokser fort. Brukte formiddagen på Finn for å se etter nye klær men det lønner seg egentlig for meg å dra på salg i stede med di enorme prisene. Skulle jo tro di heller bare ville bli kvitt klærne i stede for å kaste di eller ta plass. Syns det er utrolig greit med gjennbruk av klær til di små da di ikke sliter klærne noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fretex eller loppemarked.

Skrevet

Skal ta meg en runde utti uka å se. Har jo Røde kors og.

HI

Skrevet

her er det dyrere på som nytt enn på salg på feks.lindex og h&m..

Ille at det er slik.

Skrevet

Jeg solgte nettopp noe nydelig babytøy på finn i går.

Dette var merkeklær som nesten ikke var brukt som jeg solgte for 30 kroner plagget. Ny pris var godt over 200 pr plagg. Ikke spesielt dyrt, spør du meg. Selv hadde jeg blitt kjempeglad hadde jeg kommet over noe sånt. Hun som kjøpte det betalte bare 400 for en diger pose.

Skrevet

Jeg sier ikke ALLE er sånn men di aller fleste. Det virker som du hadde mer fornuft da :). Flere tar jo samme prisen for lindex, cubus og hm klær..

HI

Skrevet

Har sett det mange ganger at folk selger klær der til nesten samme pris som nytt. Og når det da i tillegg er salg flere ganger i året, lønner det seg heller å handle nytt.

Skrevet

Kan du ikke slutte å skrive di da??? Ingenting som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...