Gjest Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Skal dere delta på 1.mai arrangement? Hvorfor/hvorfor ikke? konkrete tips til hvordan man kan øke deltagelsen?
frk Nilsen Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg pleier å gå i tog, er jeg hjemme i Trondheim er jeg med på bekransning av den ukjente soldats grav.(Lademoen kirkegård) I år er det verre med deltakelse fra min side, sliter med bekkenløsning og vond rygg så jeg klarer nok ikke å gå hele løypa. Drar sikkert ned på Youngstorget for å få med meg apellene, kler meg i rødt om jeg har noe som passer ;-) Synes det er er en viktig dag. Selv om JEG har det bra både med lønn og andre ting i livet er det viktig for meg at jeg er med å gir min støtte til de som ikke er like heldige som meg her i livet. Det er alltid mange fine paroler å gå under. Gleder meg til å gå å nynne på Internasjonalen!
Gjest Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 I år tror jeg det blir dårlig med 1.mai arrangementer på meg. Har termin 24.april så jeg ser det litt an;) Men jeg tror uansett det blir en tur til mormor og så kan vi se toget fra veranda, drikke kaffe og besøke graven til morfar (vi gjør det på 1.mai)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå