Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere delta på 1.mai arrangement?

Hvorfor/hvorfor ikke?

konkrete tips til hvordan man kan øke deltagelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er 1.mai arrangement? Hva skjer da?

Gjest sug lut
Skrevet

Nei, men jeg skal flagge og synge Internasjonalen i bilen.

Gjest sug lut
Skrevet

*vi har kommaproblemer. ring igjen senere.*

Skrevet

Det er fullt mulig å flagge både inni og ut av en bil.

Har dere ikke sett bilder fra Strømstad på skjærtorsdag, der gjør de det alle mann omtrent.

Skrevet

Jeg skal:)

Jeg tror at det viktigste for å øke oppslutningen er god informasjon om opplegget, servering av mat og at det arrangeres på et lett tilgjengelig sted. (Da mener jeg både at det er lett å komme seg dit og at det er et naturlig tilholdssted så det ikke virker rart og fremmed).

Grilling, konserter og appeller av kjente, interessante personer er et must. Politisk engasjerte artister er bra trekkplaster.

Et tema som samler og fenger er også viktig.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal delta på noe, jeg var alltid med tidligere da jeg hjalp min far som styret med dette. Nå er han ikke like aktiv lenger selv, siden han har en jobb som gjør at han jobber natten til 1mai, så da sover han når det meste foregår.

1mai har vært far/datter dag for meg, men nå er det ikke det lenger. Tror ikke min mann er så interessert i denne dagen heller, om han vet hva det er.

Så det blir nok en dag vi er ute i hagen eller er på hytta og har det hyggelig sammen.

Skrevet

Nei.

Fordi jeg ikke gidder, rett og slett.

Gjest sug lut
Skrevet

Du trenger å drive folkeopplysning på mannen din.

Gjest sug lut
Skrevet

Da har alle sesongenes deltakere i Paradise Hotel møljepulings på torget. Du burde absolutt få det med deg.

Skrevet

That's it? Det gidder ikke jeg å feire iaf

Skrevet

Sug Lut; Tror du seriøst at alle som ikke vet hva som forefår 1. mai sitter og ser på Paradise Hotel? Snakk om å være en dømmende person som drar alle under en kam...

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det holder jeg for svært sannsynlig.

Skrevet

Ikke et ord kan beskrive hvor irriterende jeg synes du er. Jeg vet ikke hva som skjer den 1. mai. Ikke følger jeg med på Paradise Hotel heller, da jeg har fornuftige ting å gjøre på kvelden etter baby har sovnet.

Skrevet

Hvilke saker er det som skal fremmes i år da?

Skrevet

1 mai er alltid feiret hos oss me kake å fest :) Men d er jo for d er brusdagen min. Einaste forhold eg har til den dagen.

Skrevet

Jeg skal spille internasjonalen på blokkfløyte klokken åtte om morningen, til glede for naboene og min kjære familie.

Så skal vi på førstemaifrokost, det er en god tradisjon, og denne pleier å vare det meste av dagen, også en god tradisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...