Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Hvor lang tid fra dere leverte søknaden gikk det, til pengene var på konto?? Bare lurer litt jeg.
brooklyn Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Sist tok det to dager (2008). Denne gangen fikk jeg brev om litt lengre behandlingstid, men jeg skulle få den innen 23 april. Den kom en uke etterpå, altså 2 ukers behandlingstid. Forskjellen på NAV-kontoret her nå og da er at alle kontorene er slått sammen? Jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Fra jeg søkte og til søknaden var ferdigbehandlet, gikk det en uke. Det var i mars i år.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Jeg var innom nav istad og hørte litt, de sa at ett kontor behandlet alle søknader i Akershus, og at det var INNTIL to måneders behandlingstid. Synes det hørtes så innmari lenge ut. Så vil egentlig høre om noen faktisk har måttet vente i to måneder, eller om den kom før. HI
Anonym bruker Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Ingen fler som har mottatt engangsstønad her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå