nitro circus Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Drar med tog dit, og skal besøke Akvariet... Tips til billig overnatting? gjerne vandrerhjem osv..
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Prøv skansen pensjonat!! Det ligger rett bak fløibanen, men er veldig populært. Ellers er vandrehjemmet på montana greit, men det ligger i bussavstand fra sentrum.
nitro circus Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2010 takk for tips... montana er ikke for tungvint om man er 8 pers og en barnevogn som skal opp og ned til sentrum? Skansen så koselig ut.... YMCA som ligge ri sentrum da? ikke noe å satse på?
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Både der og Jacobs er fint det, men det ligger rett i trafikken uten uteområdet. Maten på Jacobs er kjempe god, og YMCA er det litt trangt for vogn. Skansen kan kanskje bli litt lite eller vanskelig å få plass. Montana ligger veldig fint til, og der er uteområde og en stor bhg. rett bak. Sikkert fin å trekke seg tilbake der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå