Sistah*G07*J09* Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 hvor mye kan jeg regner med å få for min 2007modell emmaljunga duo edge? Nå som snuppa vokser ut av bagdelen av vogna, har vi lyst på en litt mindre og letterer sportsvogn. Men hvilken skal vi velge?? Siden vi ikke har noe lagringsplass må vi selge vår elskede emmaljunga duo edge, tenkte kanskje 3500kr? er det en grei pris?? Tips til hvilken ny vogn vi bør velge og evt annen pris på vogna mottaes med stor takk
Panterjenta85 Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Jeg er veldig fornøyd med TFK joggster twist ihvertfall. Men vet ikke om det var trehjuling du hadde lyst på? Pris på din kan jeg desverre ikke hjelpe med.. Har du kikka om det ligger lignende vogner på finn.no?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. april 2010 #4 Skrevet 7. april 2010 Er superfornøyd med Emmaljunga Scooter, og jeg har hatt mange sportsvogner. Gt Safari er også en veldig god sportsvogn.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. april 2010 #5 Skrevet 7. april 2010 Jeg har kjøpt easywalker sky! Fabjuløs;-) Sjekk hvilke priser den vogna du har, ligger ute for på finn.no, så har du en god pekepinn:-)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #6 Skrevet 7. april 2010 Sjekk finn.no og se hva tilsvarende vogner ligger ute for, så ser du fort hva du kan ta for din. Er superfornøyd med vår Emmaljunga Scooter som andre vogn! Lett og trille og tar liten plass i bilen
Piipii Skrevet 7. april 2010 #7 Skrevet 7. april 2010 TFK joggster twist her også, den beste vognen jeg har hatt. Eller så er OTH også en super vogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå