RockMyWorld Skrevet 7. april 2010 #1 Skrevet 7. april 2010 Og hva man kan lage og spise til middag selv! :-)
Gjest Skrevet 7. april 2010 #2 Skrevet 7. april 2010 Hmm kan feks stille brudgom noen spm på forhånd og få svar,og i utdrikningslaget skal bruden gjette hva brudgom svarte på spm. Ved hver feil må hun feks ta en slurk av drinken/shot(hvis det er drikkeleker du vil ha) Alle gjestene tar med en ting som minner dem om noe de og bruden har opplevd sammen. legger alle gavene sammen, så skal bruden gjette hvem som har tatt med hvilken gave. Mat må jeg tenke litt mer på Lykke til!!
erteposen + 4 Skrevet 7. april 2010 #3 Skrevet 7. april 2010 Jeg er ikke storfan av leker, men det er jo en grei måte å bli kjent med de andre på. De to jeg synes fungerer best er å intervjue brudgommen (pass på å ha flest enkle spørsmål om bruden er hormonell. Noen blir supersure om de tipper feil brudgommens svar) og pakkeleken (der bruden må tippe på hvilken gjest og hvilken historie en sikter til. Effektiv måte å vise brudens relasjon til hver enkelt).
RockMyWorld Skrevet 7. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2010 Takk for tips! Flere??? Lurer på om det er best å lage mat sammen å gjøre det til en aktivitet eller om det er best å bare ha noe enkelt?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå